اخبار داغ

در جلسه تنظیم بازار شهرستان بهار مطرح شد؛

هر گونه افزایش قیمت در بازار تخلف است

هر گونه افزایش قیمت در بازار تخلف است
در جلسه فوق العاده کمیته تنظیم بازار شهرستان بهار هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین تخلف برشمرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ جلسه فوق العاده کمیته تنظیم بازار شهرستان بهار با موضوع افزایش قیمت بنزین پیش از ظهر امروز در فرمانداری بهار  تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این جلسه هماهنگی های لازم با ادارات و دستگاه های دولتی جهت بازرسی و کنترل اصناف و بازار شهرستان به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات صورت گرفت.

,

حیدری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار در این جلسه به بیان اقدامات لازم جهت کنترل و بازرسی  بازار پرداخت و گفت: مقوله بازرسی و کنترل تنها مربوط به اداره صمت نیست و همه ادارات با تمام توان باید ما را در بازرسی وکنترل بازار کمک دهند.

,

فرماندار شهرستان بهار نیز در این جلسه گفت: افزایش قیمت بنزین تصمیمی است که در جلسه اقتصادی سران سه قوه گرفته شده و تنها تصمیم دولت نیست.

,

احسان قنبری گفت: حدود ۱۰ سال است که قیمت بنزین افزایش نیافته و اگر در سالهای قبل مقدار کمی به قیمت بنزین اضافه میشد الان با مشکلات کنونی مواجه نبودیم.

,

وی با تاکید بر اینکه تنها قیمت بنزین افزایش داشته و در دیگر حامل های انرژی افزایش قیمت نداشتیم گفت: سوخت اکثر ناوگان حمل و نقل ما گازوئیل است که افزایشی نداشته پس هیچ بهانه ای برای افزایش قیمت در سایر بخش ها به بهانه افزایش قیمت بنزین نداریم و با افرادی که خودسرانه بخواهند قیمت ها را افزایش دهند برخورد می کنیم.

,

قنبری هدف از افزایش قیمت بنزین را صرفه جویی در مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت دانست و گفت: درآمد حاصل از فروش بنزین به حساب ۱۸ میلیون خانوار متوسط و زیرمتوسط جامعه تعلق خواهد گرفت که طبق گفته مسئولین دولت این مبلغ از ۵۵ هزار تومان تا ۲۰۵ هزار تومان به خانوارهای یک نفره تا ۵ نفر به بالا تعلق خواهد گرفت.

,

قنبری در ادامه به کنترل و بازرسی همه جانبه مامورین و بازرسین از اصناف و بازار تاکید کرد و گفت: از مردم نیز می خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در افزایش قیمت مسئله را با شماره تماس ۳۴۵۰۰۱۹۲ اداره صنعت معدن و تجارت و تعزیرات در میان بگذارند تا بلافاصله با آن برخورد شود.

,

فرماندار در خصوص افزایش قیمت کرایه تاکسی های درون و برون شهری هم گفت: به هیچ وجه هیچ افزایش قیمتی در ناوگان حمل و نقل نیز نداریم و با آن برخورد خواهیم کرد‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه