اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان سمنان:

حجاج نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند/ آغاز ثبت نام حج تمتع از اواخر دی ماه

حجاج نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند/ آغاز ثبت نام حج تمتع از اواخر دی ماه
مدیر حج و زیارت استان سمنان از فراخوان سازمان حج و زیارت برای تکمیل افراد دارای فیش حج تمتع خبر داد و گفت: حجاج می توانند برای تکمیل مشخصات خود از چند طریق اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل دلپاک مدیر حج و زیارت استان سمنان، در گفتگو با خبرنگار مرآت، از فراخوان سازمان حج و زیارت برای تکمیل افراد دارای فیش حج تمتع خبر داد و گفت: افرادی که از چندسال گذشته تا آخرین مرحله دریافت فیش حج تمتع ثبت نام کردند باید نسبت به  تکمیل اطلاعات کافی اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیر حج و زیارت استان سمنان در ادامه افزود: تکمیل بودن اطلاعات زائر به سازمان این امکان را می دهد که مراحل گرفتن سهمیه کاروان ها با موفقیت انجام شود.

,

دلپاک با بیان اینکه حجاج می توانند نسبت به تکمیل اطلاعات خود به سایت https://reserve.haj.ir و به دفاتر زیارتی در سطح استان مراجعه کنند، اظهار کرد: تماس با شماره 33445182 و سامانه پیامکی 500054098 و ارتباط با کارشناسان سازمان حج و زیارت اطلاعات حجاج تکمیل می شود.

, https://reserve.haj.ir,

وی با اشاره به اینکه محدودیت زمانی برای تکمیل اطلاعات حجاج صورت نگرفته است، مطرح کرد:  شروع ثبت نام حج تمتع در کاروان ها اواخر دی ماه آغاز می شود.

,

مدیر حج و زیارت استان ادامه داد: تنها نقل و انتقالاتی در زمینه فیش ‌های حج عمره و تمتع مورد قبول است که در دفاتر اسناد رسمی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت انجام شود.

,

 دلپاک اذعان کرد: ضروری است همشهریان در نقل و انتقال فیش ها مراقب افراد سود جو و کلاهبردار باشند.

,

وی تصریح کرد: به محض اطلاع از جزئیات بیشتر فعالیت های حج در استان انجام می شود.

,

مدیرحج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و 60 نفر از استان سمنان به حج مشرف شدند،افزود: مشکلی در اعزام و بازگشت حجاج وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه