اخبار داغ

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان:

سرما باغات استان زنجان را تهدید می‌کند/ تداوم بارش‌های استان تا سه‌شنبه

سرما باغات استان زنجان را تهدید می‌کند/ تداوم بارش‌های استان تا سه‌شنبه
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به تداوم بارشها تا روز سه‌شنبه در استان زنجان گفت: سامانه بارشی روز سه‌شنبه از استان خارج می‌شود و سرما نیز باغات استان زنجان را تهدید می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سونا صرفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سفید پوش شدن برخی از مناطق کوهستانی شهرستان خرمدره اظهار کرد: صبح امروز در برخی از مناطق کوهستانی خرمدره بازار برف داشتیم ولی در حال حاضر بارشها در این شهرستان قطع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: بعد از ظهر امروز در نقاط مختلف شهرستان زنجان بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی شده و در مجموع اغلب بارشها در سطح استان به صورت پراکنده خواهد بود.

,

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: بارشها در این دو روز در خرمدره، ابهر و همچنین ارتفاعات طارم ممکن است بیشتر باشد و روز دوشنبه نیز بر مقدار بارشها در اغلب مناطق افزوده می‌شود.

,

وی با بیان اینکه دما هوای زنجان امروز نسبت به روز گذشته کاهش یافته و شرایط دمایی تا پایانه هفته پایدار خواهد بود افزود: سامانه بارشی روز سه‌شنبه از استان زنجان خارج می‌شود.

,

صرفی با اشاره به اینکه بارشها در استان زنجان در مناطق کوهستانی به صورت برفی خواهد بود خاطر نشان کرد: بعد از روز سه‌شنبه تا پایان هفته بارشی در استان زنجان نخواهیم داشت.

,

وی خاطر نشان کرد: احتمال آسیب زدن سرما به باغات استان زنجان از جمله گلخانه‌ها، سیستم‌های آبیاری کشاورزی، مزارع و غیره وجود دارد که اطلاعیه لازم جهت جلوگیری و کاهش میزان خسارتها با انجام اقدامات مراقبتی توسط کشاورزان به اداره سازمان جهادکشاورزی ابلاغ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه