اخبار داغ

انتقاد حسین چرخابی از نحوه انتخاب دستیاران فوتبال در ایران

انتقاد حسین چرخابی از نحوه انتخاب دستیاران فوتبال در ایران
مربی فوتبال گفت: انتخاب دستیار برای مربیان در سطح فوتبال کشور دچار اشکال است و طوری شده که دوست فرد به عنوان دستیار معرفی می‌شود؛ این در حالی است که وظیفه دستیار گاهی سخت‌تر از خود مربی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین چرخابی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به وضعیت تیم ذوب‌آهن، اظهار کرد: یکی از دلایل نتیجه‌ نگرفتن ذوب‌آهن روحی روانی است؛ در دنیا و برجسته‌تر از سایر کشورها در ایران، تیم هایی که زمانی بزرگی می‌کردند و اکنون شخصیت باختن پیدا می کنند متأسفانه مشکلات و شرایط خاصی برای آن ها پدید می آید و کار سخت می‌شود که خیلی به شخص هم بستگی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال تصریح کرد: مسئولان باشگاه ذوب‌آهن باید تکلیف خود را در فوتبال مشخص کنند و تصمیم بگیرند در چه سطحی می‌خواهند تیم داری کنند؛ اگر می‌خواهند در سطح بالا تیم داری کنند باید سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهند.

,

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن یک باشگاه بسیار بزرگی بوده و هست و در سطح بین‌المللی مطرح و نائب قهرمان آسیا شد؛ همچنین با باشگاه‌هایی که یک سال به لیگ برتر صعود  و سال دیگر سقوط پیدا می‌کنند، کاملاً متفاوت است.

,

چرخابی با اشاره به از دست دادن برخی بازیکنان کلیدی ذوب‌آهن در پایان فصل هجدهم، بیان کرد: دروازه‌بانی و دفاع تقریباً یک پست ثابتی است باشگاهی که در طول ١٠ بازی مربی آن مجبور شود سه بار دروازه‌بان خود را تعویض کند نشان ‌دهنده وجود نقطه‌ضعف در پست است؛ این اقدام یک رکورد تاریخی بود.

,

حسین چرخابی در ادامه بیان کرد: باشگاه باید هزینه کند و در سطح خیلی بالا با یک دروازه‌بان از داخل یا خارج از کشور قرارداد بسته تا باعث بهتر شدن و آرامش باشگاه شود.

,

وی با توجه به اهمیت حضور دستیار اول، افزود: منصوریان باید نقاط ضعف این ١٠ بازی را پیدا کند و از کمک دستیارانش  نیز استفاده کند.

,

چرخابی اذعان کرد: انتخاب دستیار برای مربیان در سطح فوتبال کشور دچار اشکال است و طوری شده که دوست به عنوان دستیار معرفی می‌شود؛ این در حالی است که وظیفه دستیار گاهی سخت‌تر از خود مربی است.

,

مربی فوتبال ادامه داد: گواردیولا در تمام لحظات بازی با دستیار اول خود در حال صحبت و مشورت گرفتن است، ولی متأسفانه ما از دستیار برای کارهای دیگر استفاده می‌کنیم.

,

چرخابی اذعان کرد: دستیار باید دست راست و چپ مربی باشد و مربی به آن اطمینان داشته و به فوتبال کاملاً آشنا باشد، استکی با توجه به سوابق مربیگری و دستیار بودن در لیگ برتر می‌تواند به منصوریان کمک کند ولی به شرط آن‌که منصوریان از او بخواهد.

,

وی در پایان بیان کرد: رعایت کردن مسائلی از قبیل بعد روانی، بازبینی مسابقات و پیدا کردن نقاط ضعف و استفاده بهینه از دستیاران می‌تواند به منصوریان کمک کند تا در طول پنج بازی باقی مانده بتواند امتیازات لازم را جمع کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه