اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی:

هر نوع افزایش قیمتی برای دیگر کالا و خدمات ممنوع است/ با سوء استفاده‌ها برخورد می‌شود

هر نوع افزایش قیمتی برای دیگر کالا و خدمات ممنوع است/ با سوء استفاده‌ها برخورد می‌شود
استاندار خراسان شمالی گفت: به آنانیکه بخواهند از مصوبه افزایش قیمت بنزین سوء استفاده کنند، اجازه سوء استفاده را نخواهیم داد و افزایش قیمت کالا و خدمات ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در جلسه هم اندیشی اصناف خراسان شمالی با استاندار خراسان شمالی با اشاره به تصمیم نظام برای افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: در قبل از انقلاب 57 رابطه بازار، اصناف با مردم و مساجد پیوندی تنگاتنگ بود و این طیف ها در کنار هم، یکدیگر را یاری می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

شجاعی خواستار شد: اصناف در این شرایط کنونی نیز همانند آن دوران تاریخی و پیشین نظام را یاری کنند تا کشور از این پیچ عبور کند هر چند که وجود سختی ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

,

وی یادآور شد: با توجه به وجود این ارتباط تاریخی میان مردم و اصناف که همواره وجود داشته است، دشمن به این شناخت رسیده است که هیچگاه نمی تواند با وجود این پیوند با حمله فیزیک و نظامی به اهداف خود برسد و این در حالی است که هیچ کشوری همانند ایران در عرصه بین المللی تحریم نشده است.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه بنده مشکلات معیشتی مردم و نگرانی اصناف از عدم ثبات قیمت ها را درک می کنم، تاکید کرد: در عین حال از اصناف خواستار هستم که بار دیگر همراهی تاریخی خود را با نظام داشته باشند.

,

شجاعی در ادامه یادآور شد: افزایش نرخ بنزین در شورای عالی سران اقتصادی سه قوه پس از انجام کارشناسی ها تصمیم گیری شد و تمامی تبعات اجتماعی، اقتصادی و امنیتی آن ملاحظه شده است.

,

وی با اعلام اینکه در راستای این تصمیم گیری، هر نوع افزایش قیمتی برای دیگر کالا و خدمات ممنوع است، خاطر نشان کرد: افزایش قیمت کالا و خدمات فقط در کمیسیون تنظیم بازار تصمیم گیری خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: بنده در برابر آنانیکه بخواهند از این تصمیم گیری جدید سوء استفاده کنند برخورد خواهم کرد.

,

در عین حال، استاندار خراسان شمالی افزود: روسای اتاق اصناف شهرستان های خراسان شمالی با برگزاری جلسات، مشکلات اصناف را بررسی و فهرست بندی کنید تا درباره رفع آنها تصمیم گیری شود.

,

شجاعی در خاتمه با تصریح بر این مطلب که قرار است عزت کشور را در این پیچ و خم ها حفظ کنیم و نسبت به آن کوتاه نیاییم، اظهار کرد: اصناف و مردم سرباز نظام باشید و سرباز دشمن نشوید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه