اخبار داغ

رئیس اداره صمت کبودراهنگ:

خدمات حمل و نقل در کبودراهنگ تغییر قیمت ندارد/افزایش قیمت در حال حاضر ممنوع است

خدمات حمل و نقل در کبودراهنگ تغییر قیمت ندارد/افزایش قیمت در حال حاضر ممنوع است
رئیس اداره صمت کبودراهنگ گفت: تمام ناوگان حمل و نقل برون شهری و درون شهری شهرستان کبودراهنگ با قیمت‌های قبلی به مسافران ارائه خدمات خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی افشاری، رئیس اداره صمت کبودراهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به فعالیت بازرسان اصناف از امروز در شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: بازرسان اصناف در تمام بخش‌ها از ساعات اولیه امروز فعالیت خود را به منظور جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها به طور مستمر در سطح شهرستان انجام می‌شود گفت: با تخلف کنندگان برابر قانون برخورد خواهد شد.

,

رئیس اداره صمت کبودراهنگ با اشاره به شکایات مردمی از نحوه ارائه خدمات حمل و نقل این شهرستان بیان کرد: افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل به شدت پیگیری و ارائه خدمات به صورت مستمر در تمام ناوگان‌های حمل و نقل شهرستان انجام خواهد شد.

,

وی افزود: تمام آژانس‌ها و ناوگان‌های مسافربری عمومی مطابق با قانون سهمیه‌بندی، بنزین مورد نیاز خود را تامین خواهند کرد و افزایش خودسرانه قیمت‌ها به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.

,

افشاری خواستار کمک مردم به بازرسان اصناف در این شهرستان شد و تصریح کرد: بازرسان اصناف و اداره صمت به صورت مستمر از عدم افزایش قیمت در خصوص مایحتاج عمومی مردم سرکشی خواهند کرد و مردم در صورت بروز تخلفات سریعا گزارش دهند.

,

وی یادآور شد: پل ارتباطی ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات، انتقادات و شکایات همشهریان عزیز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه