اخبار داغ

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا، ارز و سکه

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا، ارز و سکه
بازار سکه و ارز در نخستین روز از هفته جاری با نوسان نسبی روبرو شد، به طوری که هر سکه تمام بهار آزادی معادل ۴.۱۳ میلیون تومان دادوستد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۲ هزار تومان قیمت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۱۱۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و۱۵۰  هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۳۰ هزار تومان است.
,
 
,
همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۴۶۸ دلار رسیده است.
,
 
,
دلار چند؟
,
 
,
قیمت ارز در صرافی‌ها و بانک‌ها امروز اندکی افزایش یافت.
,
 
,
به گزارش ایسنا، بازار ارز که در روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفته بود، امروز (شنبه ۲۵ آبان) نیز به همین روند ادامه داد و قیمت‌ها اندکی بالا رفت.
,
 
,
قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانکی نسبت به هفته گذشته ۲۵۰ تومان افزایش یافته و ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان است. قیمت فروش این ارز نیز ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان است.
,
 
,
همچنین هر یورو در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری و ۱۳ هزار تومان فروخته می‌شود.
,
 
,
در بانک‌ها نیز قیمت خرید دلار و یورو افزایش داشت و هر دلار ۱۱ هزار و ۴۲۱ و هر یورو ۱۲ هزار و ۶۵۲ تومان از مشتریان خریداری شده است.
,
 
,
قیمت ارز مسافرتی نسبت به هفته گذشته حدود ۲۰۰ تومان افزایش یافت و هر یورو حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان برای مسافران قیمت‌گذاری شده است که نرخی بالاتر از بازار آزاد است.
,
 
,
بررسی قیمت ارز در یک هفته گذشته حاکی از آن است که در طول این مدت قیمت دلار بیش از ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.
,
 
,
البته این دوره افزایش قیمت در حالی اتفاق می‌افتد که در هفته‌های گذشته قیمت ارز عموما رو به کاهش بود و پس از آن به ثبات رسید اکنون هم کارشناسان نوسان چشم‌گیری در بازار ارز پیش‌بینی نمی‌کنند.
,
 
,
برخی از صرافان بر این باورند که قیمت ارز به ثبات رسیده و بانک مرکزی کمترین دخالت را در بازار ارز دارد و بیش از همه چیز عرضه و تقاضا تعیین‌کننده نرخ ارز است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه