اخبار داغ

در واکنش به تناقض‌گویی رئیس جمهور و وزیر صمت مطرح شد؛

اگر تدبیر قرارگاه خاتم (ص)‌ نبود، قطعاً پروژه فولاد بافت معلق مانده بود/ ابزارآلات کارخانه قبل از تحریم‌ها خریداری شده بود/ از نظر دولت تنها راه پیشرفت ارتباط با غرب است

اگر تدبیر قرارگاه خاتم (ص)‌ نبود، قطعاً پروژه فولاد بافت معلق مانده بود/ ابزارآلات کارخانه قبل از تحریم‌ها خریداری شده بود/ از نظر دولت تنها راه پیشرفت ارتباط با غرب است
امام جمعه شهر بافت با توجه به اظهارات رئیس جمهور در کرمان گفت: اگر تدبیر قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و پیش بینی اعمال تحریم‌های مضاعف توسط استکبار جهانی نبود، قطعا آماده سازی پروژه فولاد بافت همچون گذشته معلق مانده بود و شاهد افتتاح آن نبودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، هفته گذشته در جریان سفر روحانی به بافت برای افتتاح پروژه فولاد این شهر، رحمانی وزیر صمت در مراسم افتتاحیه این کارخانه گفت: یکی از مزایای کارخانه بافت کاملا ایرانی بودن آن است؛ ۳۰ درصد قبل از تحریم ها و بعد از مدتی تعطیلی؛ ۷۰ درصد دیگر به وسیله مهندسین ایرانی کاملا بومی ساخته و افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در حالیکه حسن روحانی افتتاح کارخانه فولاد بافت را یکی از دستاوردهای برجام دانست و اظهار داشت: ما توانستیم به کمک برجام این کارخانه را تکمیل و امروز افتتاح کنیم!

,

با توجه به صحبت های ضد و نقیض رئیس جمهور و وزیر صمت، مشخص نشد با وجود تحریم ها این کارخانه کاملا بومی ساخته شده یا برجامی که قرار بود تحریم ها را بردارد، باعث ساخت این کارخانه شده است.

,

 

,

بهره‌برداری از کارخانه فولاد بافت با تکیه بر دستان توانمند مدیران جهادی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)

, بهره‌برداری از کارخانه فولاد بافت با تکیه بر دستان توانمند مدیران جهادی قرارگاه خاتم الانبیا(ص),

حجت الاسلام مهدی زاده،‌ امام جمعه شهر بافت در این خصوص اظهار داشت: بنده به مدت 5 سال است که امام جمعه این شهر هستم از این رو در جریان کامل اجرای مباحث و معطل شدن اقدامات آماده سازی این پروژه هستم.

,

وی افزود: همانگونه که رحمانی وزیر صمت در سخنان خود گفت این کارخانه به دست توانای جوانان ایرانی ساخته شده، پس از برجام و اعمال تحریم‌های جدید سبب تعطیلی این کارخانه شد.

,

حجت‌الاسلام مهدی زاده مطرح کرد: زمانی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا برجام را پاره کرد، قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با حمایت مالی گروه گردشگری برای خرید تعدادی از ابزارآلات مورد نیاز این کارخانه اقدام به برقراری ارتباط با یک شرکت آلمانی کردند که حتی جواب تلفن را ندادند.

,

امام جمعه شهر بافت یادآور شد: اگر تدبیر قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و پیش بینی اعمال تحریم‌های مضاعف توسط استکبار جهانی نبود، قطعا آماده سازی پروژه فولاد بافت همچون گذشته معلق مانده بود و شاهد افتتاح آن نبودیم.

,

وی بیان داشت: مسئولان قرارگاه خاتم پیش از اعمال تحریم‌های شدیدتر ابزارآلات فولاد را تهیه کرده بودند و به محض اعمال این تحریم ها از ابزارهای خود برای راه‌اندازی این کارخانه استفاده کردند.

,

 

,

تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری جوانان ثمره درخت پربار برجام

, تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری جوانان ثمره درخت پربار برجام,

حجت الاسلام مهدی زاده عنوان کرد: مردم ما آگاه هستند و می‌دانند افتتاح این پروژه ها ثمره برجام نیست البته برجام ثمره‌های فراوانی همچون تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی، بیکاری جوانان، بسته شدن نطنز و فوردو را به همراه داشت که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد.

,

امام جمعه شهر بافت ادامه داد: پروژه فولاد بافت به دست توانمند جوانان ما و با اعتماد به خوداتکایی و خودباوری به بهره برداری رسید و رسما افتتاح شد.

,

وی با اشاره به سخنان دور از حقیقت روحانی در سفر خود به استان کرمان تصریح کرد: زیبنده نیست رئیس جمهوری که ملبس به لباس روحانیت است، تاریخ را تحریف کند در حالی که مسلط به قرآن نیست تفسیر به رای کند تا بر برجام صحه بگذارد و خروج از برجام را اینگونه توصیف کند که پیامبر اکرم(ص) با وجود پیمان شکنی باز هم پیمان می بست!

,

حجت الاسلام مهدی زاده ابراز داشت: در قرآن کریم بارها بر کارزار با دشمنان اسلام اشاره شده است، تحریم آیات قرآن و بی توجهی به فرآمین اهل بیت عصمت و طهارت در حقیقت توهین به ائمه معصومین(ع) محسوب می شود.

,

امام جمعه شهر بافت تاکید کرد: بارها رهبر فرزانه انقلاب در فرمایشات خود فرمودند 2 سال دولت در انتظار امضا برجام بود، 2 سال معطل اجرای برجام شد و 2 سال است که منتظر احیا برجام مانده، ملت و نیروهای انقلابی معطل دولت شدند.

,

وی افزود: هفته گذشته رهبر انقلاب در جمع دانش آموزان فرمودند از مذاکره چیزی نصیب شما نمی شود، حرکت کنید و نیروهای جوان را دریابید.

,

 

,

معطلی نخبه‌ها و استعدادهای کشور به دنبال انتظار بی‌فایده دولت برای ایجاد ارتباط با غرب

, معطلی نخبه‌ها و استعدادهای کشور به دنبال انتظار بی‌فایده دولت برای ایجاد ارتباط با غرب,

حجت الاسلام مهدی زاده عنوان کرد: وقتی که تمام هم و غم یک دولت ارتباط با کشورهای بیگانه است، خنبه ها و استعدادهای کشور معطل مانده و در نتیجه دچار رکود و عقب افتادگی خواهیم شد.

,

امام جمعه شهر بافت یادآور شد: روحانی در سخنرانی خود اعلام کرد ما از برجام خارج نمی شویم حال این سوال پیش می آید که در سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد که در 6 سال رخ نداده است.

,

وی بیان داشت: چگونه است که دولتمردان ما به رئیس جمهورهای میگسار کشورهایی همچون فرانسه و انگلیس اعتماد می کنند اما به سخنان رهبر انقلاب مشکوک هستند و به آن ها اعتماد نمی کنند.

,

 

,

سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی دستاورد مقاومت ملت ایران

, سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی دستاورد مقاومت ملت ایران,

ابراهیم رزاقی کارشناس مسائل اقتصادی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: متاسفانه تفکر دولت و اعضای آن این است که ما قدرت انجام کاری را نداریم و تنها راه پیشرفت کشور ارتباط با کشورهای غربی و اروپایی است.

,

وی افزود: در دوران دفاع مقدس همه دنیا در برابر ایران ایستاده بود و ما تسلیم نشده و مقاومت کردیم از این رو سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی دستاورد این مقاومت است.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی یادآور شد: دشمنان ایران، توانمندی ایران در حوزه های مختلف را تائید می کنند اما مسئولان ما در داخل این نظر را ندارند و تصور می کنند دفاع، ستیز با جهان است.

,

رزاقی مطرح کرد: بر اساس آموزه های اهل بیت(ع) و قرآن کریم ما تسلیم نشدیم و برای دستیابی به امکانات جدید و بی نیازی از سایر کشورها تلاش کردیم.

,

وی تاکید کرد: راه اندازی کارخانه فولاد بافت به وسیله امکانات داخلی به بهره برداری رسیده و با استفاده از دانش بومی تولید قطعات توانستیم با کمک قرارگاه خاتم الانبیا(ص) این کارخانه را راه اندازی کنیم.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی بیان داشت: این قرارگاه تاکنون با مدیریت جهادی توانسته قطعات زیادی را تولید کند و تا حد زیادی در این زمینه خودکفا شدیم.

,

رزاقی ادامه داد: در ارتباط با تولید و صنعت در برخی حوزه ها همچون تولید گندم به خودکفایی رسیدیم اما دولت با ارائه قیمت پایین کشاورزان را دلسرد کرد و گندم را وارد کرد.

,

واردات بی‌رویه راهکار دولت برای کسب ثروت بیشتر

, واردات بی‌رویه راهکار دولت برای کسب ثروت بیشتر,

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد واردات بی رویه راهکار دولت برای ثروتمند شدن است از این رو برای  تحقق آن دلار ارزان در اختیار واردکنندگان قرار می گیرد.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: چندین هزار کارخانه در این دولت ورشکست شدند و تعداد زیادی نیز پایین تر از ظرفیت فعالیت می کنند و در شرف ورشکستگی هستند که عامل آن خیال باطل اتکا به کشورهای اروپایی است.

,

رزاقی ابراز داشت: متاسفانه در این دولت آمارسازی به وفور دیده می شود یکی از این آمار وجود 3 میلیون بیکار در کشور است که این آمار توسط مجلس 6 میلیون نفر اعلام شده است.

,

وی افزود: شاغلین ایران 24 میلیون نفر هستند و بر اساس تخمین ها نزدیک به 30 میلیون نفر بیکار در کشور وجود دارد از این رو افراد تحت فشار فقر منحرف می شوند.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی بیان کرد: بر اساس قرآن کریم مسئولان باید کوخ نشین باشند تا درد محرومان را بچشند و وای به روزی که مسئولان کاخ نشین شوند.

,

رزاقی در پایان اظهار داشت: متاسفانه اکنون نه تنها مسئولان ما کاخ نشین شده اند بلکه مالیات هم نمی دهند و مردم زیر فشار باشند آیا چیزی از عدالت ایرانی باقی می ماند؟

,

به گزارش راه آرمان، تناقض گویی روحانی و وزرایش برای اولین بار نیست که رخ می دهد بلکه از ابتدای دولت یازدهم با مشابه آن مواجه بودیم و این اثبات ادعا تنها پاسخ به گوشه ای از سخنان غیر واقعی آقای رئیس جمهور است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه