اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد/

تغییر موضع جالب نمایندگان اصلاح طلب با اعتراضات بنزینی/ وکیل الدوله ها به یکباره حامی مردم شدند! +عکس

تغییر موضع جالب نمایندگان اصلاح طلب با اعتراضات بنزینی/ وکیل الدوله ها به یکباره حامی مردم شدند! +عکس
نمایندگان اصلاح طلب که در شش سال اخیر حامی بی چون و چرای دولت بودند با اعتراضات بنزینی خود را حامی معترضین نشان دادند!
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با سهمیه بندی بنزین و گرانی قیمت این حامل انرژی برخی از مردم به اعتراض در شهرهای مختلف کشور تجمعاتی را برگزار کردند. در این حیطه انتقاداتی هم به نمایندگان مجلس بخصوص نمایندگان اصلاح طلب که همواره تمام قد از اقدامات دولت تدبیر و امید حمایت می کردند صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
در همین رابطه، «پروانه سلحشوری» یکی از نمایندگان پرحاشیه فراکسیون امید در اظهاراتی عجیب نسبت به گرانی قیمت بنزین، موضع جالب توجهی را اتخاذ کرده است. وی در صفحه توئیتر خود با بیان اینکه از وقتی بنزین گران شده، مردم در تماس‌های مکرر ابراز نگرانی می‌کنند، نوشت: «هموطنان عزیز، مدت‌هاست مجلس در رأس امور نیست. این موضوع در جلسه سران سه قوه تصمیم‌گیری شده. همین یک رکن دموکراسی را نیم‌بند داشتیم که فاتحه آن هم خوانده شد. مجلس بعدی را تعطیل کنید، خودش اقتصاد مقاومتی‌ است.»
,
 
,
, ,
 
,
«احمد مازنی» دیگر نماینده اصلاح طلب نیز در توئیتی نوشت: «افزایش قیمت بنزین حتی اگر توجیه اقتصادی داشته باشد به هیچ وجه توجیه اجتماعی ندارد. نمایندگان مجلس نه از اصل موضوع اطلاعی داشتند و از جزئیات طرح نیز مطلع نبودند.»
,
 
,
وی افزود: «فردا در صحن علنی، فراکسیون امید در کنار مردم خواهد بود.»
,
 
,
این نمایندگان در حالی در راستای اعتراضات بنزینی خود را مخالف گرانی بنزین نشان می دهند که همواره فراکسیون امید حامی سیاست های دولت بوده است و دولت توانسته با حمایت های فراکسیون اصلاح طلبان اقدامات خود در خصوص برجام و دیگر سیاست های خود را تصویب و عملیاتی کند.
,
 
,
, ,
 
,
در فضای سیاسی به واسطه همین پشتیبانی اصلاح طلبان از دولت از آنها به عنوان وکیل الدوله یاد می شود اما حالا که می بینند که این موضوع برای آنان مشکلاتی ایجاد می کند تغییر رویه داده اند.
,
 
,
«علی اکبر رائفی پور» از منتقدان دولت درباره توئیت سلحشوری بیان می کند: «۶سال تمام سرنوشت ۸۰ملیون ایرانی را به برجام گره زدید طلبکار هم هستید؟ اگر عرضه دارید عدم کفایت سیاسی روحانی را بدهید.»
,
 
,
, ,
 
,
وی با بیان اینکه «چرا زنگنه را بابت حذف سهمیه بندی استیضاح نکردید؟» نوشت: «چرا وقتی میلیاردها دلار سرمایه ملی با دلار ۴۲۰۰ به باد فنا رفت لال شدید؟ شما نماینده ما نیستید وکیل الدوله هستید.»
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه