اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس:

تصمیم دولت در افزایش قیمت بنزین خلاف قانونگذاری کشور بود/امضای طرح سه فوریتی برای بازگشت قیمت بنزین

تصمیم دولت در افزایش قیمت بنزین خلاف قانونگذاری کشور بود/امضای طرح سه فوریتی برای بازگشت قیمت بنزین
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون زمان مناسبی برای گران کردن قیمت بنزین نبود گفت: تصمیم دولت یک اقدام غیر کارشناسی و خلاف قانونگذاری کشور بود و تعداد قابل توجهی از نمایندگان طرح سه فوریتی را امضا کرده اند و در صورتی که رای آورد در دستور کار مجلس قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: اکنون زمان مناسبی برای گران کردن قیمت بنزین نبود و تصمیم دولت یک اقدام غیر کارشناسی و خلاف قانونگذاری کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدا,

وی افزود: با توجه به شرایط بحرانی. وضعیت ارز در کشور و تورم غیرقابل انکار مردم درگیر مشکلات معیشتی هستند و گرفتاری های زیادی دارند  که این زمان وقت خوبی برای گرانی ۳۰۰ درصدی بنزین نبود.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گران کردن بنزین در شرایط کنونی را بدون هیچ توجیه اجتماعی دانست و بیان کرد: جای تعجب است دولت که خود مجری قانون است چرا مسیر قانونی را برای گران کردن بنزین رعایت نکرده است و از مسیر خلاف حرکت کرده است.

,

وی افزود: اگر قرار بود بنزین گران شود هر چند با مصوبه شورای عالی اقتصادی سران سه قوه، دولت باید این مسئله را در لایحه بودجه سال ۹۹ گنجانده و از مجلس شورای اسلامی آن را گذر داده تا قانون شود.

,

آزادی‌خواه تاکید کرد: دولت بدون اعتنایی به مجلس شورای اسلامی و نظرخواهی از نمایندگان این اقدام را انجام داد و مردم از این نگران هستند که چرا وکلای انها از این مسئله بی خبر هستند.

,

وی با اشاره به امضای طرح سه فوریتی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بازگشت قیمت بنزین بیان کرد: تعداد قابل توجهی از نمایندگان این طرح سه فوریتی را امضا کرده اند که این طرح در صحن یکشنبه اعلام وصول شده و در صورتی که رای آورد در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر نماینده های مجلس علی الخصوص جمعی از نمایندگان که خودشان را نماینده دولت می دانند همت کرده و این بار ثابت کنند که نماینده ملت هستند، قیمت بنزین بازگردانده شده و اعتراض های مردم را به آرامش تبدیل می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه