اخبار داغ

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین:

بیش از ۲۵ هزار لیتر انواع مواد سوختی در روستاها توزیع شد

بیش از ۲۵ هزار لیتر انواع مواد سوختی در روستاها توزیع شد
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون به میزان 25 هزار و 250 هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید و گازوئیل در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس آقاعلیخانی در گفت‌وگو با صبح قزوین ، درباره نحوه توزیع سوخت در بین روستائیان اظهار کرد: هر ساله بنا بر وظیفه‌ای که سازمان تعاون روستایی بر عهده دارد نیز نسبت به تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان و بهره‌برداران این حوزه اقدام می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و برودت هوا، تامین سوخت یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر در مناطق روستایی و برای کشاورزان و بهره‌برداران است تا بتوانند نسبت به تولیدات این حوزه اقدام کنند.

,

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون به میزان ۲۵هزار و ۲۵۰ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید و گازوئیل در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه ۴۳۰ تن هم گاز در بین بهره‌برداران و کشاورزان توزیع شده، تصریح کرد: همواره در تامین نیازهای کشاورزان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در بحث رونق تولید بتوانیم فعالان و تولیدکنندگان این حوزه را یاری کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه