اخبار داغ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی:

کرایه‌ها در خراسان شمالی افزایش نداشته‌اند/سهمیه سوخت سواری‌های بین شهری، ابتدای آذرماه شارژ می‌شود

کرایه‌ها در خراسان شمالی افزایش نداشته‌اند/سهمیه سوخت سواری‌های بین شهری، ابتدای آذرماه شارژ می‌شود
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی گفت: هیچ گونه افزایش نرخی در کرایه های حمل و نقل عمومی و برون شهری نداشته ایم و مسافران با نرخ قبل از گرانی بنزین از خدمات حمل و نقل برخوردار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سبحانی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با افزایش نرخ کرایه بعد از گرانی بنزین اظهار کرد: هیچ گونه افزایش نرخی در کرایه های حمل و نقل عمومی و برون شهری نداشته ایم و مسافران با نرخ قبل از گرانی بنزین از خدمات حمل و نقل برخوردار هستند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: نظارتها از ابتدای صبح جمعه در محل پارک سوارهای استان آغاز شده است و تاکنون هیچ گونه شکایت یا گزارشی مبنی بر افزایش کرایه سواری ها نداشته ایم.

,

این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با پیام مردمی مبنی بر افزایش کرایه مینی بوس های بین شهری گفت: مینی بوس ها گازوئیل سوز هستند و هیچ گونه افزایش قیمتی در سوخت گازوئیل نداشته ایم که بخواهند افزایش کرایه داشته باشند.

,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: سهمیه سوخت سواری های بین شهری از ابتدای آذرماه در اختیار رانندگان قرار می گیرد و میزان بنزین سهمیه ای از تاریخ 24 الی 30 آبان ماه در ابتدای آذرماه همزمان با سهمیه آذر شارژ می شود.

,

سبحانی عنوان کرد: همشهریان و مسافران در صورت مواجه با هر گونه افزایش نرخ حمل و نقل شکایات خود را به شماره 30009900090800 با اعلام مسیر و ساعت حرکت و شماره پلاک خودرو پیامک کنید تا از طریق نیروهای ناظر به موضوع رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه