اخبار داغ

بر اساس آمارهای رسمی؛

کمتر از 300 تبعه افغانستانی در یزد کارت کار موقت گرفتند

کمتر از 300 تبعه افغانستانی در یزد کارت کار موقت گرفتند
بر اساس آمارهای رسمی در سال قبل، برای 287 نفر از اتباع افاغنه در استان یزد کارت کار موقت (در مشاغل خاص تعیین شده) صادر و یا تمدید گردیده که نسبت به سال قبل از آن حدود 25 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، بر اساس آمارهای رسمی طی سال گذشته در استان یزد برای  بازرسی و شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز طی سه هزار و 661 مورد بازرسی انجام شده از کارگاهها تعداد 800 مورد تبعه خارجی غیر مجاز شناسایی و 329 برگ جریمه صادر و 82 مورد  کارفرمایان متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند که به میزان 9 میلیارد و 972 میلیون ریال بابت اشتغال غیرمجاز اتباع بیگانه جریمه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

طبق این گزارش در سال قبل، برای 287 نفر از اتباع افاغنه در استان  یزد کارت کار موقت (در مشاغل خاص تعیین شده) صادر و یا تمدید گردیده که نسبت به سال قبل از آن حدود 25 درصد افزایش داشته است. قابل ذکر است که از این تعداد 135 مورد کارت جدید صادر و برای 152 نفر نیز کارت تمدید شده است.

,

در سال 97 میزان مبلغ وصولی بابت پروانه کار، کارت کار موقت و قانون بند ج ماده 11 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز بیش از چهار میلیارد و 797 میلیون ریال بوده است که نسبت به سال قبل از آن نزدیک به 62 درصد افزایش داشته است.

,

همچنین در سال گذشته 97 مورد روادید ورود با حق کار برای اتباع بیگانه صادر شده است که 89 مورد آن برای تبعه بیگانه ماهر بوده و 18 مورد روادید کار نیز ابطال شده است. علاوه بر این  برای 299 نفر نیز پروانه کار صادر شده و 93 پروانه کار تبعه بیگانه باطل گردیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه