اخبار داغ

معاون بازرسی از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی:

هیچ‌گونه افزایش قیمتی در حمل و نقل و کالاهای اساسی نخواهیم داشت

هیچ‌گونه افزایش قیمتی در حمل و نقل و کالاهای اساسی نخواهیم داشت
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در حوزه حمل و نقل، مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کرمیان فر، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با افزایش قیمت ها بعد از گرانی بنزین اظهار کرد: هر گونه گران فروشی با بهانه گرانی بنزین تخلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: با هدف نظارت بهتر و سهولت رسیدگی به شکایات همشهریان و جلوگیری از تخلف عده ای سودجو به بهانه گرانی بنزین کانکس بازرسی در میادین اصلی شهر بجنورد مستقر شده اند.

,

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بازرسان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از روز گذشته در کانکس های شهر بجنورد مستقر و در میدان های اصلی شهر حضور پیدا کرده اند.

,

کرمیان فر بیان داشت: بعد از تصمیم کارگروه بازار استان و طرح تشدید بازرسی ها به همین منظور کانکس ها در میدان اصلی شهر بجنورد شامل میدان شهید و کارگر نصب و آغاز به کار کرده اند که در ساعتهای  9 الی 13 و 17 الی 20:30 آماده دریافت شکایت خواهند بود که بلافاصله به شکایات رسیدگی می شود.

,

این مقام مسئول افزود: طرح تشدید بازرسی با استقرار کانکس و بازرسین سازمان از ساعت 9 الی 13 و 17 تا 20:30 آماده دریافت شکایت و بلافاصله بررسی آن می باشند.

,

وی ادامه داد: همچنین هم استانی ها در مواجه با گران فروشی ها در سطح استان می توانند شکایت هایشان را از ساعت 7 الی 19 از طریق شماره 124 ، یا از طریق سایت www.124.ir  ارسال کنند تا به صورت روزانه رسیدگی ها انجام شود.

, www.124.ir,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه