اخبار داغ

در جلسه بررسی مشکلات صادرکنندگان خراسان شمالی مصوب شد؛

تدوین سند توسعه صادرات استان/ تمدید کارت‌های بازرگانی 48 ساعته شود

تدوین سند توسعه صادرات استان/ تمدید کارت‌های بازرگانی 48 ساعته شود
در جلسه بررسی موانع و مشکلات صادرکنندگان خراسان شمالی مصوب شد که سند توسعه صادراتی استان تدوین شود و مهلت تمدید کارت های بازرگانی استان 48 ساعته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در جلسه بررسی موانع و مشکلات صادرکنندگان خراسان شمالی اظهار کرد: تولید و صادرات، حلقه های زنجیره اقتصاد هستند که ترکیب این حلقه ها موجب رونق تولید می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

شجاعی همچنین افزود: همانطور که تولیدات به بازارسازی نیاز دارند، بنابراین راهی جز این نیست که موانع و مشکلات پیش روی صادرات را از پیش روی تجار و صادرکنندگان برداریم.

,

وی تصریح کرد: صادرات دروازه بازی رو به جهان است که رونق تولید از این مجرا می گذرد بنابراین برای این بخش باید ظرفیت سازی کرد.

,

وی در ادامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را ملزم به نشست ها و جلسات با حضور تجار و صادرکنندگان استان کرد و گفت: مسائل، مشکلات و دغدغه های این فعالان اقتصادی استان در این نشست ها و جلسات باید بیان، بررسی و گزارش شوند تا پیگیری و رسیدگی شوند.

,

استاندار خراسان شمالی، رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی را به تعامل با تجار و صادرکنندگان جوان همچنین مسن استان ملزم کرد و گفت: در کنار یکدیگر برای رفع دغدغه های این حوزه اقتصادی برنامه تعریف شود و اتاق بازرگانی استان در این زمینه به وظایف خود عمل کند که در غیر این صورت در اتاق بازرگانی را می بندیم.

,

شجاعی همچنین خواستار شد: تجار و صادرکنندگان خراسان شمالی برای بازکردن گرهای صادراتی استان و تحقق بازارسازی های خارجی برای تولیدات استان راهکار را در تعامل با صمت و اتاق بازرگانی استان ارائه دهند.

,

به گزارش عصر اترک در این جلسه مصوب شد که سند توسعه صادرات استان تدوین همچنین تمدید کارت های بازرگانی تجار و صادرکنندگان استان از سوی سازمان صمت و اتاق بازرگانی استان طی 48 ساعت انجام شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه