اخبار داغ

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

برگزاری بزرگترین رویداد فعالان فضای مجازی بسیج در هرمزگان/ برگزیدگان جواز حضور به مرحله کشوری خواهند گرفت

برگزاری بزرگترین رویداد فعالان فضای مجازی بسیج در هرمزگان/ برگزیدگان جواز حضور به مرحله کشوری خواهند گرفت
پیروی منش با اشاره به نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال هرمزگان همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل شجره طیبه بسیج تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته پر خیر و برکت بسیج همزمان با سراسر کشور مسابقه طراحی اپلیکیشن های اندرویدی، طراحی بازیهای اندرویدی، تولید پویا نمایی، کات اوت و پوستر در مرکز استان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن پیروی منش، معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: به فرموده امام خامنه ای(مدظله العالی)، فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد، پس برای در دست داشتن این فضا همه به خصوص جوانان باید در این میدان وارد شوند تا عرصه را برای دشمنان این مرز و بوم تنگ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال هرمزگان همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل شجره طیبه بسیج تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته پر خیر و برکت بسیج  همزمان با سراسر کشور  مسابقه طراحی اپلیکیشن های اندرویدی، طراحی بازیهای اندرویدی، تولید پویا نمایی، کات اوت  و پوستر در مرکز استان برگزار می شود.

,

پیروی منش هدف برگزاری این رویداد را فراهم کردن زمینه ای برای رقابت جوانان در تراز انقلاب و توان بسیج اعلام کرد و گفت: رقابت به صورت حضوری بین تیم های شرکت کننده از تمام شهرستان های استان هرمزگان به مدت 48 ساعت زیر نظر داوران متخصص این امر از تاریخ دوم الی چهار آذرماه برگزار خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه شرکت در این رویداد فقط به صورت تیمهای سه تا پنج  نفره امکان پذیر است، عنوان کرد:  تیم های علاقه مند تا 27  آبان ماه جهت ثبت نام مهلت دارند.

,

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه شرکت در رویداد رایگان بوده و برای عموم آزاد است، اظهار کرد: تیم های شرکت کننده لازم است روزمه اعضای تیم خود را به صورت فایل pdf به آدرس تلگرامی دبیرخانه یا شماره های دبیرخانه در واتس اپ، ارسال کنند و پس از مصاحبه اولیه و بررسی روزمه، تیم های برتر مجوز حضور در رویداد را خواهند داشت.

,

پیروی منش افزود: تهیه امکانات و نیازمندی های سخت افزاری مانند لپ تاب، کامپیوتر و ابزار طراحی ... به عهده تیم های شرکت کننده است.

,

وی با اشاره به اینکه به تیم های برتر در هربخش جوایز ارزنده اهدا خواهد شد، بیان کرد: تیم های اول هر بخش علاوه بر جایزه، مجوز حضور در رویداد بزرگ کشوری در بهمن ماه سال جاری در سازمان فضای مجازی بسیج را خواهند داشت.

,

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: تیم های شرکت کننده جهت ثبت نام اطلاعات اعضای خود را همراه با شماره تماس سرپرست تیم به T.me/mohtavaeventارسال کنند.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه