اخبار داغ

امام‌جمعه موقت میبد:

مسئولان نگذارند عده‌ای از گرانی بنزین سوءاستفاده کنند/ حساب مردم از اغتشاشگران جدا است

مسئولان نگذارند عده‌ای از گرانی بنزین سوءاستفاده کنند/ حساب مردم از اغتشاشگران جدا است
امام‌جمعه موقت میبد با تأکید بر ضرورت همراهی مردم و مسئولان در برهه کنونی کشور گفت: اگر مسئولان باصداقت با مردم صحبت کرده و جریان را برای مردم مطرح می‌کردند، بهتر بود؛ اعلام و اجرایی شدن ناگهانی و بدون مقدمه گرانی بنزین شوک به مردم وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا حسنی در رابطه با گرانی بنزین و حوادث اخیر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دولت درزمینهٔ گرانی بنزین بدسلیقگی کرد و بهتر از این می‌توانست عمل کند؛ چراکه این اقدام غیرمنتظره در شرایط سخت اقتصادی و درست در شب میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه دولت می‌توانست پیش از اجرایی شدن گرانی بنزین با مردم در رابطه با محاسن طرح صحبت کرده و از لزوم و فایده اجرایی شدن آن بگوید، تصریح کرد: مردم فهیم و بصیر ایران چهل سال است که در همه زمینه‌ای دولت را یاری کرده است؛ اگر مسئولان باصداقت با مردم صحبت کرده و جریان را برای مردم مطرح می‌کردند، بهتر بود؛ اعلام و اجرایی شدن ناگهانی و بدون مقدمه گرانی بنزین شوک به مردم وارد کرد.

,

مسئولان نگذارند عده‌ای از گرانی بنزین سوءاستفاده کنند

, مسئولان نگذارند عده‌ای از گرانی بنزین سوءاستفاده کنند,

امام‌جمعه موقت میبد ادامه داد: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند درصورتی‌که امری به نفع کل نظام و مملکت باشد و مسئولان تصمیم بگیرند اجرا شود باید از آن حمایت کنیم؛ ولو ممکن است عوارضی داشته باشد اما چون منفعت آن بیش از مضرات آن است باید طرح اجراشده و از آن حمایت شود.

,

حسنی تأکید کرد: در حال حاضر مسئولان باید از مزایا و معایب طرح بگویند؛ منتهی بعدازاینکه مردم در این قضیه توجیه شدند، باید با برنامه‌های مختلف مانند یارانه حامی مردم مخصوصاً اقشار کم‌درآمد باشند.

,

وی با اشاره به اینکه گران شدن بنزین می‌تواند بهانه‌ای را به دست افراد سودجو بدهد و اجناس موردنیاز مردم را گران کنند، اذعان کرد: مردم بیش از این تحمل گرانی اجناس و ارزاق ندارند؛ باید دولت‌مردان به‌شدت نظارت کنند که اجناس و کالاهای موردنیاز مردم به بهانه‌ی گرانی بنزین، از این قیمت‌هایی که دارد، گران‌تر نشود.

,

حساب مردم از اغتشاشگران جدا است

, حساب مردم از اغتشاشگران جدا است,

امام‌جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: عده‌ای از مردم به‌حق اعتراض دارند و باید صدای آن‌ها با اعتراض مسالمت‌آمیز به گوش مسئولان برسد و مسئولان نیز در مقابل باید صدای آن‌ها را بشنوند.

,

وی ادامه داد: اما متأسفانه همیشه در مواقع این‌چنینی عده‌ای بدخواه مردم و نظام در کمین نشسته‌اند تا به هر طریقی که می‌توانند به مملکت و نظام ضربه بزنند؛ امروز مملکت ما به برکت شهدا دارای امنیت است و آن‌ها می‌خواهند امنیت ما را خدشه‌دار کنند.

,

حسنی تأکید کرد: عده‌ای دلشان برای مردم نمی‌سوزد و سعی در ایجاد اغتشاش و صدمه به جان و مال مردم و بیت‌المال دارند؛ لازم است مردم با بصیرتی که تاکنون از خود نشان داده‌اند، صفشان را از این عده جدا کنند.

,

 امام‌جمعه موقت میبد یادآور شد: لازم است در برهه حساس کنونی کشور مردم مشکلات نظام و کشور را درک کنند و با مسئولان همکاری داشته باشند؛ و مسئولان نیز تمام توان خود را به‌کارگیرند تا گرانی بنزین بهانه‌ای برای گرانی سایر اجناس نباشد.

,

انتهای پیام/3857

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه