اخبار داغ

هوای تهران فردا آلوده می‌شود

هوای تهران فردا آلوده می‌شود
سرپرست معاونت فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته و هوای تهران سالم است، اما صبح فردا غلظت ذرات معلق افزایش و هوا آلوده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شهبازی، سرپرست معاونت فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با فارس، اظهارداشت: شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته و هوای تهران سالم است، اما در اواخر روز جاری با کاهش میزان ناپایداری جوی و کاهش سرعت باد، در ساعات اوج ترافیک افزایش غلظت ذرات معلق و به‌تبع آن کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با کاهش سرعت باد همراه با رشد ابر و بارش باران تا صبح روز دوشنبه شاهد افزایش غلظت ذرات معلق نسبت به روز گذشته خواهیم بود که برقراری شرایط ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس را به دنبال خواهد داشت.
,
 
,
سرپرست معاونت فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: با افزایش میزان ناپایداری جوی و تداوم بارش‌ها در برخی ساعات بعدازظهر از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد و بنابراین در ساعات پایانی دوشنبه برای بیشتر مناطق پایتخت، بهبود کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه