اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

دولت ابزارهای حمایتی از مردم را به کار گیرد/ از حرف تا عمل مسئولین فاصله است

دولت ابزارهای حمایتی از مردم را به کار گیرد/ از حرف تا عمل مسئولین فاصله است
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اکنون که دولت قیمت بنزین را پایین نمی‌آورد باید ابزارهای حمایتی را به کار بیندازد تا اقشار کم درآمد بتوانند از معیشت مناسب برخوردار باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با صبح قزوین ، با اشاره به وضعیت گرانی بنزین اظهار کرد: مجلس وظایف خود را نسبت به مسائلی که در قانون اساسی تعریف شده قطعا انجام می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ،,

وی افزود: آنچه که احساس خلاء می‌شود مربوط به دستگاه‌های اجرایی است، اکنون با توجه به افزایش قیمت بنزین سازمان‌های نظارتی باید با جدیت تمام در مقابل افزایش قیمت‌ها اقدام کنند.

,

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: اگر چه گرانی بنزین یک بخش تاثیرگذار باشد اما به این معنا نیست که قیمت‌ها چندین برابر افزایش یابد.

,

عضو کمیسیون قضایی مجلس بیان کرد: دولت باید برای حمایت از مردم با جدیت در مقابل افزایش قیمت‌ها و شرکت‌هایی که مایحتاج مردم را تولید و بی‌جهت کالاها را گران می‌کنند، بایستد و عکس‌العمل نشان دهد.

,

عدم اقدام دولت باعث جولان قانون‌گریزان شده است

, عدم اقدام دولت باعث جولان قانون‌گریزان شده است,

طاهرخانی عنوان کرد: دولت باید به منابع درآمدی اقشار کم‌درآمد مردم تزریق مالی کند و یا اینکه حداقل ترتیبی اتخاذ کند تا مراکزی باشند که اجناس را با قیمت ارزان و واقعی ارائه دهند.

,

وی ادامه داد: اکنون که دولت قیمت بنزین را پایین نمی‌آورد باید ابزارهای حمایتی را به کار بیندازد تا اقشار کم درآمد بتوانند از معیشت مناسب برخوردار باشند.

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: معتقدم تناسبی بین حرف و عمل دولت نبوده و آنچه که حرف زدند در مرحله عمل نیز اجرایی نکردند در نتیجه باعث جولانگاه برای افرادی که خودسر هستند و قانون‌گریزی می‌کنند، شده است.

,

نماینده مردم تاکستان در مجلس ابراز کرد: دولت باید با جدیت با این موارد برخورد کند تا امنیت و آرامش خاطر برای کشور ایجاد و از اقشار ضعیف حمایت شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه