اخبار داغ

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد:

سوء استفاده عده ای آشوب‌گر از اعتراضات مردمی در یزد موجب 20 مورد آتش سوزی شد

سوء استفاده عده ای آشوب‌گر از اعتراضات مردمی در یزد موجب  20 مورد آتش سوزی شد
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد اظهار داشت: سوء استفاده عده ای آشوب‌گر از اعتراضات مردمی در یزد موجب 20 مورد آتش سوزی در سطح شهر یزد شده بود که با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی اطفاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اظهار داشت: سوء استفاده عده ای آشوب‌گر از اعتراضات مردمی در یزد موجب  20 مورد آتش سوزی در سطح شهر یزد شده بود که با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی اطفاء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا، ,

وی با بیان این که عمده آتش سوزی ها مربوط به آتش کشیدن لاستیک، درخت و ضایعات بوده است افزود: چند مورد آتش سوزی و تخریب در اماکن حساس مانند جایگاه های سوخت اتفاق افتاده بود که خوشبختانه خیلی سریع کنترل شد.

,

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد ادامه داد: فقط یک مورد حریق خودرو فرسوده در میدان ابوذر گزارش شد که مشخص بود که به صورت عمدی دچار آتش سوزی شده است که توسط مامورین آتش نشانی اطفا شد.

,

میرجلیلی با بیان این که تمام نیروهای عملیاتی آتش نشانی یزد در آماده باش قرار داشتند گفت: آتش نشانی یزد در حد توان خودروها و تجهیزات خود را در نزدیکی اماکن حساس شهر استقرار داده بود تا چنانچه تعرضی شود در کوتاه ترین زمان بتوان وارد عمل شد.

,

وی با بیان این که اعتراض حق مردم است اما این که اعتراضات به آشوب کشیده شود و به اموال عمومی و خصوصی مردم خسارت وارد شود صحیح نیست اظهار داشت:  عده ای مردم نجیب یزد در حوادث دیروز با نیروهای آتش نشانی در جهت اطفای حریق همکاری کردند که از آن ها کمال تشکر را داریم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه