اخبار داغ

تضمین معاون اقتصادی استاندار کردستان در خصوص کنترل بازار؛

با کسانی که گرانفروشی کنند به شدت برخورد خواهد شد

با کسانی که گرانفروشی کنند به شدت برخورد خواهد شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: با کسانی که بخواهند از فرصت افزایش نرخ بنزین استفاده کرده و اقدام به گرانفروشی کنند به شدت برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت بنزین تابع دستورات دولت خواهیم بود و در این زمینه ستاد تنظیم بازار کنترل کامل را در بازار خواهند داشت و اجازه افزایش قیمت را نمی دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: هر گونه افزایش قیمت کالا به هر وسیله ای ممنوه است و نظارت هر روزه انجام می گیرد تا اجناس افزایش قیمت نداشته باشند و این تضمین را خواهیم داد که مردم از این بابت نگران نباشند چرا که به اندازه ی کافی کالای اساسی در انبارها موجود است . 

,

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه خودروهای حمل و نقل کالا از سوخت گازوییل استفاده می‌کنند و در این بخش تغییر قیمتی رخ نداده است، بنابراین افزایش نرخ اجناس غیرقانونی است‌.

,

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی در استان به وفور وجود دارد، تاکید کرد: با کسانی که بخواهند از فرصت افزایش نرخ بنزین استفاده کرده و اقدام به گرانفروشی کنند به شدت برخورد خواهد شد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در پایان گفت: از اتحادیه‌های مختلف نسبت به کنترل و نظارت بر بازار خواسته شده است که نظارت اصناف بر اصناف و دیگر دستگاه‌های مرتبط بر بازار یک وظیفه ملی است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه