اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس؛

دولت بیشترین بی‌تعهدی و عدم التزام را در وعده به مردم دارد/ افزایش قیمت کالاها طی دو روزِ تورم بنزین

دولت بیشترین بی‌تعهدی و عدم التزام را در وعده به مردم دارد/ افزایش قیمت کالاها طی دو روزِ تورم بنزین
نصرالله پژمانفر گفت: دولت بیشترین بی تعهدی و عدم التزام را نسبت به قول های داده شده در موضوعاتی چون سیل، مسکن، زلزله، سفرهای استانی داشته و وعده‌های فراوانی داده است اما آن را اجرا نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسئولین دقت کنند مشکلات طرح افزایش نرخ بنزین برای مردم کم شود، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: مهم ترین مسئله ای که در اجرای این طرح موجب نگرانی ما و مردم نیز شده و تجمعاتی در این باره صورت گرفته است، تعهدی است که دولت برای اجرای این مصوبه داشته باشد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به اینکه دولت متاسفانه در این موضوع کارنامه بد و ناموفقی داشته است، افزود: دولت بیشترین بی تعهدی و عدم التزام را نسبت به قول های داده شده در موضوعاتی چون سیل، مسکن، زلزله، سفرهای استانی داشته و وعده های فراوانی داده است اما آن را اجرا نکرده است. 

,
وی اظهار داشت: امروز مردم نگران این مسئله هستند که هم چوب را بخورند هم پیاز را، یعنی هم با افزایش قیمت بنزین مواجه شوند هم اینکه دولت تعهدات خود را انجام ندهد زیرا دولت موظف بوده است که در کنار افزایش قیمت بنزین از افزایش قیمت دیگر کالاها جلوگیری کند. 
,
 
,
حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: متاسفانه قیمت کالاها طی دو روز اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است و این نگرانی وجود دارد که مردم با یک یارانه جزئی مواجه شوند اما از آن طرف صدها نیازشان با افزایش قیمت همراه شود. 
,
 
,
وی در خاتمه گفت: دولت مانند یک چوپان دروغگو شده است زیرا با توجه به اینکه وعده های غیر واقعیِ زیادی داده است مردم اساسا هیچ اعتمادی به دولت ندارند، در نتیجه اگر نقش مجلس این باشد که واقعا رودربایستی را کنار بگذارد و برای موضوعی که آنقدر پر هزینه بوده است، باید پیگیری کند و ولو به استیضاح وزرا و سوال از رئیس جمهور، تلاش کند این وعده محقق شود. 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه