اخبار داغ

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کردستان:

افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر افزایش قیمت کالا نخواهد داشت

افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر افزایش قیمت کالا نخواهد داشت
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کردستان گفت: افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر افزایش قیمت کالا نخواهد داشت و دولت بنا را بر گران کردن هیچ کالایی نگذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، گفت: دولت بنا را بر گران کردن هیچ کالایی نگذاشته  و قیمت بنزین و گران شدن آن هیچ تاثیری بر افزایش نرخ سایر کالاها ندارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: طبق آخرین مصوبه تصویب بازار در جلسه دروز گذشته با حضور مسوولین و نمایندگان اصناف هیچ قراری بر افزایش کالا نبوده و نخواهد بود چرا که  در این میان قیمت گازوییل ثابت است پس هیچ کالای افزایش قیمت نخواهد داشت.

,

دره وزمی عنوان کرد: دولت نیز به عنوان متولی بحث نظارت بر اصناف با همکاری  خود اصنا  که خوشبختانه همکاری خوبی در این حوزه داشتند بازرسان صنعت ومعدن  کاملا  هوشیارانه در دو شیفت کاری  در بازار حضور دارند و بر قیمت ها نظارت دارند  و با هر گونه گرانی غیر متعارف برخورد خواهند کرد. 

,

دره وزمی در پایان گفت: تا به این لحظه هیچ تغییری در نرخ افزایش کالاها مشاهد نشده و از مردم خواست تا هرگونه گرانی، احتکار، تخلف  را  با سامانه 124 صنعت و معدن و تجارت در میان بگذارند  و مطمن باشند که با متخلفین برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه