اخبار داغ

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

دولت‌مردان به مدیریت قیمت سایر کالاها ورود کنند

دولت‌مردان به مدیریت قیمت سایر کالاها ورود کنند
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم دولت‌مردان به مدیریت قیمت سایر کالاها ورود کنند گفت: یکی از مطالبات جدی ما در مجلس پیگیری این موضوع به منظور جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر همدان؛ با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب با حمایت از بیانات رهبری اظهار کرد: در دیدار با مقام معظم رهبری نظرات خود را در خصوص اجرای این طرح عنوان کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نیز از فرموده رهبر معظم انقلاب در این دیدار تمکین کردند گفت: انتظار ما این است رئیس دولت و وزرا برای جلوگیری از گرانی و افزایش نرخ سایر کالاها و اقلام ورود کنند.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید دولت‌مردان در این خصوص به مجلس آمده و با نمایندگان مجلس به گفتگو بنشینند تا تدابیر لازم اندیشیده شده و مانع از افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات شویم.

,

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم دولت‌مردان به مدیریت قیمت سایر کالاها ورود کنند افزود: یکی از مطالبات جدی ما در مجلس پیگیری این موضوع به منظور جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاهاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه