اخبار داغ

رئیس ستاد تنظیم بازار استان زنجان خبر داد؛

افزایش تیم‌های بازرسی در زنجان/ تمامی فرمانداران مکلف به تشدید نظارتها شدند/ مشکل حمل و نقل برون شهری را حل می‌کنیم

افزایش تیم‌های بازرسی در زنجان/ تمامی فرمانداران مکلف به تشدید نظارتها شدند/ مشکل حمل و نقل برون شهری را حل می‌کنیم
رئیس ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به روند نظارتها از افزایش تیم‌های بازرسی برای نظارت بر بازار در زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک سرشت در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بازرسی ها در استان شدت گرفته است، اظهار کرد: از انجمن حمایت از مصرف کنندگان، بازرسی صنعت و معدن و بسیج اصناف برای نظارت بر بازار کمک گرفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ,

وی با بیان اینکه حداقل 30 تیم بازرسی فقط در شهر زنجان نظارتهای لازم را انجام می دهند، عنوان کرد: این تیم ها دو و سه نفره هستند و قرار است با تقسیم بندی محیط شهر زنجان بازرسی روزانه داشته باشند.

,

رئیس ستاد تنظیم بازار استان زنجان با بیان اینکه فرم های بازرسی تهیه شده و بازرسی ها مورد رصد و پیگیری قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: امروز در بازرسی هایی که از سطح بازار داشتیم مورد سوء اعم از احتکار، گرانفروشی و کمبود مشاهده نشده است.

,

وی بیان کرد: خوشبختانه اصناف تا این لحظه همکاری خوبی دارند و امیداریم با همراهی تمامی مسئولان این روند ادامه یابد.

,

نیک سرشت با اشاره به اینکه فروش باید بر اساس فاکتورها باشد، گفت: بازرسی ها تشدید یافته و تاکنون هیچ پرونده ای تشکیل نیافته است.

,

وی با بیان اینکه تیم های بازرسی در حال افزایش است، افزود: در شهرستانها نیز فرمانداریها مکلف شدند تا بازرسی ها را شدت دهند.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه در حمل و نقل برون شهری گزارش افزایش قیمت را دریافت کردیم، گفت: به خاطر عدم سازماندهی حمل و نقل برون شهری این موضوع اتفاق افتاده است، اکنون تمام فرمانداران مکلف شدند تا تمامی ورودی ها و خروجی ها را شناسایی کنند و میافربرها را معرفی کنند تا صدور کارت سهمیه آنها پیگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه