اخبار داغ

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

مجلس وظیفه نظارتی خود را در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین انجام می‌دهد/ دولت اجازه ندهد افزایش قیمت بنزین منجر به تورم افسارگسیخته شود

مجلس وظیفه نظارتی خود را در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین انجام می‌دهد/ دولت اجازه ندهد افزایش قیمت بنزین منجر به تورم افسارگسیخته شود
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به طرح سهمیه‌بندی بنزین گفت: به طور منطقی مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی خود را در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین و درست اجراشدن آن انجام خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به طرح افزایش بنزین و سهمیه‌بندی آن گفت: به‌طور منطقی مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی خود را در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین و درست اجراشدن آن انجام خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی اکبر کریمی , دیار آفتاب,

وی افزود: به‌هرحال این تصمیم در شورای هماهنگی سران قوا اخذشده و با توجه به فرمایشات مهم امروز مقام معظم رهبری که برای همه مجلس‌ها و مردم فصل الخطاب است علیرغم ایراداتی که به لحاظ کارشناسی به جزئیات طرح داریم اما به‌هرحال باید تلاش کنیم ایرادات این طرح رفع شود و از طرف دیگر مجلس شورای اسلامی همان‌گونه که امروز در جلسه علنی و غیرعلنی صحبت شد قرار بر این شد که مجلس ورود کند به این بحث و وظیفه نظارتی خود را انجام دهد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: همچنین در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مقرر شد که دستگاه ها و وزارتخانه های مربوط آثار اقتصادی این طرح را در بازار بررسی و برای جلوگیری از ایجاد تورم در جامعه ناشی از افزایش قیمت بنزین جلساتی مستمر برگزار و گزارشات اقدامات خود را به کمیسیون ارائه دهند.

,

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدی که در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی شد به هیچ عنوان دولت نباید اجازه دهد که افزایش بنزین خارج از آن چارچوب متعارفی که می تواند بر روی برخی از کالاها و خدمات بگذارد منجر به افزایش قیمت کلی و افسارگسیخته شود.

,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدم افزایش قیمت کالاها از مطالبات جدی مردم است و امروز نگرانی و دغدغه آن‌ها به این خاطر است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر هستند که مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه