اخبار داغ

نماینده مردم خمین در مجلس :

مجلس تعهد دولت مبنی بر عدم گرانی کالاها بعد از سهمیه‌بندی بنزین را با جدیت دنبال می‌کند

مجلس تعهد دولت مبنی بر عدم گرانی کالاها بعد از سهمیه‌بندی بنزین را با جدیت دنبال می‌کند
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی بر اساس وظیفه نظارتی خود تعهد دولت مبنی بر عدم گرانی کالاها بعد از سهمیه‌بندی بنزین را با جدیت دنبال می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مصوبه سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین که به یکبار اعلام شد شوکه شدند همین موضوع باعث شد یک جو پر اعتراضی نسبت به این مصوبه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی بیانات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب همه دانست و افزود: به‌محض اینکه بیانات مقام معظم رهبری در درس خارج فقه منتشر شد که امروز تکلیف پشتیبانی و حمایت از این طرح است همه مجلس یکپارچه و منسجم تصمیم گرفتند که در این موضوع دیدگاه خود را کنار بگذارد و همه‌جانبه از مصوبه سران قوا حمایت کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اما خواست مجلس شورای اسلامی این است که دولت با تمام توان خود به این موضوع ورود پیدا کند و اجازه ندهد یک فضای ملتهب ایجاد شود و گرانی های دوباره برای مردم تحمیل شود.

,

وی با بیان اینکه موضوع عدم گرانی کالاها تعهدی است که دولت به مجلس شورای اسلامی داده است گفت: از یک طرف هم مجلس وظیفه خود می داند که با تمام توان تلاش کند که این تکلیفی که دولت بر عهده آن است به نحو احسن انجام دهد در این خصوص مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی خود را انجام خواهد داد و از طرف دیگر نکته مثبت این طرح این است که درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به سمت حمایت از جامعه محروم و مستضعف برود.

,

رضایی ادامه داد: در یک فرآیند دراز مدتی که قبلا هم در مجلس مورد بحث قرار گرفته بود همه اذعان داشتند که قشر ثروتمند از یارانه ها بیشترین استفاده می کند و مجلس اصرار بر این داشت که این روند باید اصلاح شود و یارانه ها به گونه ای عدالت محور شوند که لایه مستضعف و کسانی که کمتر برخوردار هستند بیشتر بهره مند شود.

,

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کلیت طرح سهمه بندی بنزین قابل قبول است گفت: اما اعتراضاتی در خصوص نحوه اجرای و مدل تصمیم گیری آن وجود دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که امروز باید موردتوجه باشد این است که همه مردم هوشیاری خود را حفظ کنند و صف ملت با صف کسانی که به دنبال آشوب و اغتشاش هستند باید جدا شود چراکه اشرار از بیرون دستور می‌گیرند و خائنین به ملت و کشور هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه