اخبار داغ

حاجی دلیگانی خبر داد؛

استیضاح سران دو قوه در بهارستان کلید خورد

استیضاح سران دو قوه در بهارستان کلید خورد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تا شنبه 26 آبان ماه ۳۹ امضای نمایندگان مجلس پای طرح استیضاح روحانی بود و برای طرح در مجلس این تعداد بایستی به ۹۶ امضا برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با بیان اینکه در سهمیه بندی بنزین بهتر می‌شد عمل کرد، اظهار داشت: گرانی بنزین در کنار تورم می تواند تبعات جبران ناپذیری بر زندگی مردم به خصوص اقشار کم درآمد جامعه بگذارد.

وی با بیان اینکه استیضاح رییس جمهور در مجلس کلید خورده است، افزود: تا شنبه 26 آبان ماه ۳۹ امضای نمایندگان مجلس پای طرح استیضاح روحانی بود و برای طرح در مجلس این تعداد بایستی به ۹۶ امضا برسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد اقدام خودسرانه لاریجانی رییس مجلس در خصوص گرانی بنزین و حمایت از تصمیم ناپخته دولت عنوان کرد: ابتدا بایستی لاریجانی به عنوان رییس مجلس در خصوص گرانی بنزین نظرات نمایندگان را اخذ می کرد که اینچنین شاهد اعتراض در برخی شهرها نباشیم.

وی گفت: به خاطر خود سری رییس مجلس، طرح استیضاح لاریجانی در مجلس با ۵امضا کلید خورده که برای طرح نیاز به ۲۵امضا نماینده مجلس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه