اخبار داغ

در دومین ماه خزان؛

نخستین برف پاییزی قزوین را سفیدپوش کرد

نخستین برف پاییزی قزوین را سفیدپوش کرد
بارش این نعمت الهی تقریبا کل استان را فراگرفته و اولین برف پاییزی موجب شادی و نشاط مردم قزوین شده است به طوری که امور زندگی خود را امروز با یک صبح برفی آغاز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی موج بارندگی در زوهای اخیر وارد کشور شده که از دو روز گذشته شاهد بارش پراکنده برف در مناطق کوهستانی و سردسیر استان بودیم اما این موج امروز به شهر قزوین هم رسیده است و از اولین ساعات صبح شاهد بارش برف در سطح شهر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

بارش این نعمت الهی تقریبا کل ستان را فراگرفته و اولین برف پاییزی موجب شادی و نشاط مردم قزوین شده است به طوری که امور زندگی خود را امروز با یک صبح برفی آغاز کردند.

,

, ,

 

,

یک کارشناس هواشناسی در این باره اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های امروز شاهد تداوم سیستم بارشی در استان هستیم و بارش برف در مناطق مختلف آغاز شده است.

,

مریم بهروزی افزود: از فردا به تدریج شاهد خروج سیستم بارش از استان خواهیم بود ولی امروز بارش خفیف برف در برخی مناطق را شاهد هستیم.

,

, ,

 

,

وی بیان کرد: براساس گزارش‌های دریافتی شهر آوج با شش درجه زیرصفر سردترین نقطه استان است.

,

این کارشناس هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: حداقل دمای هوای شهر قزوین چهار درجه زیرصفر و حداکثر هشت درجه بالای صفر گزارش شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه