اخبار داغ

رژیم صهیونیستی درتخریب منازل فلسطینی‌ها رکورد زد

رژیم صهیونیستی درتخریب منازل فلسطینی‌ها رکورد زد
از آغاز سالجاری میلادی (۲۰۱۹) تا ماه سپتامبر۱۴۰ منزل در قدس تخریب شده و این رقم در طول ۱۵ سال اخیر رکورد زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روزنامه کیهان، مرکز داده‌ها درباره حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد، در سالجاری میلادی ۱۴۰ منزل در قدس اشغالی تخریب شده که در طول ۱۵ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مرکز داده‌ها درباره حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی موسوم به «بتسلیم» اعلام کرد، افزایش قابل ملاحظه‌ای در روند تخریب منازل فلسطینی‌ها در قدس اشغالی به بهانه مجوز صورت گرفته است.
,
 
,
بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، بتسلیم در ادامه اعلام کرد، از آغاز سالجاری میلادی (۲۰۱۹) تا ماه سپتامبر۱۴۰ منزل در قدس تخریب شده و این رقم در طول ۱۵ سال اخیر رکورد زده است.
,
 
,
این مرکز صهیونیستی افزود: این یک سیاست هماهنگ و آگاهانه برای تنگ کردن عرصه به شهروندان قدس با هدف یهودی کردن شهر و سوق دادن تعداد زیادی از آن‌ها به زندگی در خارج از دیوار حائل است؛ همه این‌ها در چارچوب آنچه راست‌گرا‌های اسرائیلی «جنگ دموگرافی و حفظ نسبت برتری به نفع شهرک‌نشینان می‌نامند» انجام می‌شود.
,
 
,
بنا به گزارش بتسلیم از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۱۸ سالانه حدود ۵۴ منزل تخریب شده است. برخی واحد‌های مسکونی هستند که صاحبان آن برای نجات از هزینه تخریب و غرامت اضافی، به دست خودشان این منازل را تخریب می‌کنند.
,
 
,
پس از آنکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، قدس را به‌عنوان پایتخت فلسطین اشغالی به رسمیت شناخت، اقدامات رژیم صهیونیستی برای تسلط بر این شهر بیشتر شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه