اخبار داغ

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

رئیس جمهور وعده کمک به اقشار ضعیف را هر چه زودتر عملی کند

رئیس جمهور وعده کمک به اقشار ضعیف را هر چه زودتر عملی کند
ذوالقدر با اشاره به وعده رئیس جمهور مبنی بر کمک به اقشار کم در آمد جامعه گفت: روحانی باید وعده اش در طرح حمایت معیشتی، کمک به خانوار‌های متوسط و کم درآمد را هر چه زودتر عملی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی ذوالقدر، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به گرانی بنزین و مشکلاتی که در این راستا ایجاد شده است، اظهار کرد: طرح گرانی بنزین برای کمک به اقشار کم در آمد جامعه اگر به صورت اصولی رعایت شود موافق هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به وعده رئیس جمهور مبنی بر کمک به اقشار کم در آمد جامعه عنوان کرد: رئیس جمهور باید وعده اش در طرح حمایت معیشتی، کمک به خانوار‌های متوسط و کم درآمد را هر چه زودتر عملی کند.

,

ذوالقدر با بیان اینکه بیش از 90 درصد خانواده های شرق هرمزگان در فقر و کمبود امکانات هستند، گفت: دولت باید نگاه ویژه ای به شهرستان های هرمزگان مانند بشاگرد، جاسک، میناب، سیریک و... داشته باشد زیرا برخی از روستاهایشان راه های موصلانی مناسبی نیز ندارد.

,

وی افزود: دولت بر افزایش نرخ کالا و گرانی ها باید نظارت بیشتری داشته باشد زیرا افزایش هزینه های ایاب و ذهاب برای روستاهای فقیر نشین هرمزگان قابل قبول نیست و برای رسیدن به بیمارستان باید کرایه های هنگفتی را پرداخت کنند.

,

نماینده مردم شرق هرمزگان خاطر نشان کرد: مجلس باید به دولت مبنی بر تسریع در وعده هایش فشار وارد کند تا مشکلات معیشتی اقشار مختلف جامعه حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه