اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان:

ثبات قیمت 95 درصد از کالاها بعد از افزایش نرخ بنزین/ برخورد شدید بازرسان با متخلفان افزایش غیرقانونی قیمت‌ها

ثبات قیمت 95 درصد از کالاها بعد از افزایش نرخ بنزین/ برخورد شدید بازرسان با متخلفان افزایش غیرقانونی قیمت‌ها
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: میزان خدماتی که تحت تاثیر افزایش قیمت بنزین قرار می گیرند تنها 5 درصد است و 95 درصد از کالاها باید بدون تغییر در قیمت به ارائه خدمات بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در ارتباط با افزایش قیمت بنزین و گران شدن سایر کالاها به خبرنگار راه آرمان گفت: به دنبال افزایش نرخ بنزین برای جلوگیری از بالا رفتن قیمت کالاها و خدمات مختلف اقدامات پیشگیرانه متعددی در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی افزود: افزایش قیمت بنزین تاثیر مستقیمی بر بالا رفتن قیمت برخی خدمات همچون کرایه تاکسی ها دارد از این رو بر اساس قانون و برنامه ریزی های صورت گرفته، در ارتباط با افزایش قیمت آن ها کارگروه تنظیم بازار تشکیل شده و بر اساس نظر آن میزان افزایش قیمت اعلام می شود.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان مطرح کرد: میزان خدماتی که تحت تاثیر افزایش قیمت بنزین قرار می گیرند تنها 5 درصد است و 95 درصد از کالاها باید بدون تغییر در قیمت به ارائه خدمات بپردازند.

,

حسینی نژاد اظهار داشت: امکان دارد برخی افراد سودجو و فرصت طلب از این شرایط سواستفاده کرده و بخواهند قیمت ها را بالا ببرند از این رو گشت های مشترکی را با دستگاه های اجرایی و نظارتی همچون تعذیرات حکومتی، اماکن، استاندارد و بهداشت و درمان راه اندازی کرده ایم و به صورت ویژه قیمت ها را بررسی می کنند.

,

وی ادامه داد: با همکاری تعذیرات حکومتی و همراهی قاضی کشیک به بررسی قیمت ها می پردازیم و به محض مشاهده هر گونه تخطی از قانون با خلافکاران برخورد خواهد شد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان یادآور شد: تلفن های 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و 135 تعذیرات حکومتی به صورت فعال و روزانه تا ساعت 22 به صورت حضوری و از ساعت 22 تا 6 صبح به صورت الکترونیکی آماده دریافت شکایت و گزارش تخلفات هستند.

,

حسینی نژاد افزود: ار مردم عزیز درخواست می شود کوچکترین افزایش قیمت را اطلاع رسانی کنند البته در سطح شهر دو ایستگاه متمرکز برای دریافت شکایات تعبیه شده است.

,

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه 95 درصد کالاها با کامیون حمل می شوند و سوخت این خودروها گازوئیل است که تغییری در قیمت آن ایجاد نشده از این رو افزایش قیمت منطقی نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه