اخبار داغ

دزدیدن مطالبات بحق برای گستراندن ویروس ناامنی؛

مردم صف خود را از اخلالگران جدا کردند اما نگرانند

مردم صف خود را از اخلالگران جدا کردند اما نگرانند
این نا آرامی‌ها زنگ خطری بود که دشمن هنوز در کمین است؛ برای مسئولین نیز گوشزدی بود تا کنار مردم باشند و قبل از اجرای هرگونه طرحی مردم را آگاه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، با تصمیم دولت، بنزین از بامداد جمعه ۲۴ آبان‌ماه بار دیگر سهمیه‌بندی و قیمت‌های جدید آن نیز اعلام شد. با وجود اعلام ناگهانی آغاز سهمیه‌بندی، با گذشت سه روز از اجرا، عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور بصورت عادی ادامه دارد و با برداشتن محدودیت کارت‌ جایگاه‌داران، مشکلی از بابت توزیع بنزین برای افرادی که تا کنون موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند، وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

اما همزمان، اعتراضات محدودی نیز در برخی نقاط کشور از جمله تبریز به این اقدام شکل گرفت.

,

در دو روز گذشته، تحرکات و اعتراضات محدودی در تبریز گزارش شد که با حضور نیروهای انتظامی و البته عدم استقبال عموم مردم، رو به سردی گذاشت و خاتمه یافت.

,

وقتی سعودی و قوم‌گرا برای برهم زدن آرامش تبریز هم قسم می‌شود

, وقتی سعودی و قوم‌گرا برای برهم زدن آرامش تبریز هم قسم می‌شود,

گرچه، اعتراضات مردم در برخی نقاط تبریز در قالب تجمعات ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفره گزارش‌ شد، اما سوء استفاده از این اعتراضات و کشاندن آن به معابر اصلی و بزرگراه ها، باعث معطلی مردم و ترافیک سنگین شد.

,

رسانه‌های بیگانه هم با استفاده از اخبار جعلی و خبرسازی تلاش کردند آتش اعتراض را شعله‌ور کنند.

,

با از دسترس خارج شدن کانال آمدنیوز، حالا شبکه‌ وابسته به عربستان سعودی (ایران اینترنشنال)، نقش آمدنیوز و هماهنگ‌کننده اغتشاش را برعهده گرفت. بی‌بی‌سی فارسی و چند کانال قومگرا با سودای تجزیه طلبی نیز  همزمان مشغول خبرسازی و انتشار اخبار (عمدتا جعلی و غیرواقعی) شدند.

,

بنابر گزارش‌های منتشرشده، در تبریز همانند چند شهر دیگر مختلف افراد  نقاب‌داری در میان معترضان و تجمعات آرام مردمی حاضر می‌شدند و با طرح شعارهای انحرافی و انجام حرکات خشونت‌بار، قصد برهم زدن امنیت و تحریک مردم را داشتند که به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی عوامل اصلی سازمان‌دهندگان حرکات خشونت‌بار تاکنون بازداشت شده‌اند.

,

در تبریز ابتدا اعتراض مسالمت آمیز مردم در پی تغییرات قیمت بنزین در میدان شهید فهمیده برگزار شد.

,

ذوق‌زدگی وزیر آمریکایی از نقاب‌داران خیابانی

, ذوق‌زدگی وزیر آمریکایی از نقاب‌داران خیابانی,

 تجمع مردم در میدان شهید فهمیده تبریز و اعتراض مسالمت‌آمیز به گرانی بنزین بود که مردم در شعارهایشان خواستار توقف این طرح شدند. سپس چایکنار تبریز هم شاهد اعتراض مردم و ترافیک سنگین بود اما عده‌ای از افراد مشکوک و نقاب‌دار تلاش کردند اعتراض آرام مردم تبریز به خشونت بکشانند و در مقاطعی با نیروهای انتظامی درگیری ایجاد کردند که به سرعت اکثر مردم از آنان جدا شدند و عده محدودی اقدام به سنگ پرانی کردند.

,

در ادامه افراد نقاب‌دار با موج‌سواری روی مطالبه مردمی، سعی در آسیب زدن به اموال عمومی کرده و اقدام به آتش زدن پمب بنزین در محله ستارخان و آتش زدن اتوبوس بخش خصوصی شرکت واحد در منطقه توانیر کردند.

,

این معاندین همان افرادی هستند که وزیر امور خارجه آمریک با ذوق زدگی آنها را به دروغ نماینده مردم ایران خوانده و تاکید کرد که در کنارشان می مانیم.

,

این اقدامات شبکه ای و سازمان یافته با دزدیدن مطالبات به حق و دغدغه های مردمی، ویروس ناامنی را در تبریز می گستراندند که عملا با عدم همراهی عموم مردم روبرو شدند.

,

آری مردم گلایه دارند، دغدغه معیشت دارند، نگران هستند که گرانی بنزین به سایر اقلام ضروری تاثیر بگذارد، اما با هوشیاری بساط آشوبگران را جمع کردند.

,

این نا آرامی ها زنگ خطری بود که دشمن هنوز در کمین است و برای مسئولین نیز گوشزد بوده  تا کنار مردم باشند و قبل از اجرای هر گونه طرحی مردم را اگاه کنند.

,

آری مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند اما همچنان نگران هستند...

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه