اخبار داغ

وزیر صمت خبر داد:

دستور روحانی برای ممنوعیت تقاضای افزایش قیمت

دستور روحانی برای ممنوعیت تقاضای افزایش قیمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه رئیس جمهور اعلام کرده که حتی نباید تقاضای افزایش قیمت شود، گفت: در صورتی که تقاضایی برای افزایش قیمت داشته باشیم حتما ستاد تنظیم بازار آن را نخواهد پذیرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا رحمانی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی در کالاها نخواهیم داشت،  گفت: باید با نصب بنر متخلفین را به مردم معرفی کرد تا مردم از این طریق بدانند که که این فرد در حق آنها اجحاف کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وزیر صنعت، معدن و تجارت  بیان داشت: البته این کار غیر از اعمال جرایم معمول برای یک متخلف است و سازمان تعزیرات و قوه قضائیه بهتر می‌دانند که چگونه از ظرفیت قوانین در راستای معرفی متخلفین استفاه کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه معرفی متخلفین می‌تواند به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: همه باید بدانند که حقوق مردم برای ما مهم است و با توجه به بیانات رهبر انقلاب و تاکید رئیس جمهور به هیچ عنوان افزایش قیمت را نمی‌پذیریم.
,
 
,
رحمانی با بیان اینکه جلوگیری از افزایش قیمت ‌ها را از خودمان شروع کردیم، بیان داشت: براین اساس اعلام شد تا مجوز افزایش قیمت دستگاه‌های دولتی حتی اگر در روزهای قبل این مجوز گرفته شده لغو شود.
,
 
,
وی بیان داشت: ممکن است در زمانی مناسب مجوز افزایش قیمت برای این دستگاه‌ها صادر و یا ممکن است هیچ‌گاه مجوز افزایش قیمتی صادر نشود.   
,
 
,
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رئیس جمهور روز گذشته در جلسه هیئت دولت به همه وزرای دولت ابلاغ کرد که حتی نباید تقاضای افزایش قیمت شود، گفت: بنابراین حتی اگر درخواستی برای افزایش قیمت صورت گیرد که با توجه به اعلام رئیس جمهور تقاضای افزایش قیمت نباید داشته باشیم، حتما ستاد تنظیم بازار آن را نخواهد پذیرفت. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تاکید ما همیشه بر این موضوع بوده است که روند کنترل  قیمت‌ها از مرحله تولید باید انجام شود، گفت: یکی از دلایل ایجاد سامانه ها دستیابی به همین هدف بوده که با توجه به شرایط فعلی باید روند تکمیل سامانه‌ها سریع‌تر انجام شود. 
,
 
,
رحمانی با اشاره به برگزاری جلسات روزانه تنظیم بازار بیان داشت: در این جلسات سهمیه‌های مختلف بنزین مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر لازم باشد سهمیه برخی افزایش و برخی ممکن است کاهش یابد، همچنین عده‌ای که از قلم افتاده‌اند در این جلسات در مورد آنها تصمیم‌گیری و مشمول طرح جدید بنزین خواهند شد. 
,
 
,
وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در این جلسات تمام تلاش خود را خواهیم کرد که مردم متحمل کمترین آسیب از افزایش قیمت بنزین شوند. 
,
منبع:فارس
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه