اخبار داغ

نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس:

وزارت صنعت و معدن باید تمام توان خود را برای نظارت و کنترل بازار به کارگیرد/ مجلس با تشدید قوانین مجازات برای افراد خاطی از مردم‌ حمایت می کند

وزارت صنعت و معدن باید تمام توان خود را برای نظارت و کنترل بازار به کارگیرد/ مجلس با تشدید قوانین مجازات برای افراد خاطی از مردم‌ حمایت می کند
نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی وزارت صنعت و معدن باید تمام توان خود را برای نظارت و کنترل بازار به کار گیرد و مجلس هم با تشدید قوانین مجازاتی برای افراد خاطی کمک کند تا در این شرایط فشار کمتری به مردم وارد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حمزه در گفت و گو با خبرنگار “راه آرمان” در خصوص صحبت های مقام‌ معظم رهبری مبنی بر رفع دغدغه و معیشت مردم، اظهار کرد: آنچه که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند این است که برخی افراد در جامعه در شرایط بحرانی کشور به دنبال بهره خواهی و سودجویی برای خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه اخلاق تا حدود زیادی در کشور ما رنگ باخته است و عده ای که دستشان به دهانشان می رسد به جای اینکه به فکر هم نوعان و مردم عادی جامعه باشند به فکر حداکثر مال اندوزی و سوءاستفاده از شرایط هستند.

,

حمزه تصریح کرد: در شرایط امروز وظیفه دستگاه های مختلف نظارتی این است که فضا را کنترل کنند و اجازه ندهند که این افراد فشار بیشتری را به دنبال شرایط به وجود آمده به مردم تحمیل کنند و هر سه قوه و دستگاه های نظارتی کشور در این زمینه مسئول هستند.

,

وی اضافه کرد: متاسفانه قانون وزارت بازرگانی که تکلیف آن‌ مشخص نشد می توانست در شرایط فعلی اثر گذار باشد چرا که وزارت بازرگانی می توانست به نحو موثرتری بر بازار نظارت کند.

,

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: در شرایط فعلی وزارت صنعت و معدن که در این زمینه مسئولیت دارد باید تمام توان خود را برای نظارت و کنترل بازار به کار گیرد و مجلس هم با تشدید قوانین مجازاتی برای افراد خاطی کمک کند تا در این شرایط فشار کمتری به مردم وارد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه