اخبار داغ

مردم گرانفروشی به بهانه افزایش نرخ بنزین را گزارش دهند/افزایش دو برابری بازرسان در بازار قم

مردم گرانفروشی به بهانه افزایش نرخ بنزین را گزارش دهند/افزایش دو برابری بازرسان در بازار قم
رئیس سازمان صمت قم با اشاره به افزایش ناظران و بازرسان بازار قم بعد از گرانی بنزین گفت: مردم هر نوع گران‌فروشی را با شماره 124 یا 135تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: بنزین تنها کالایی است که مشمول افزایش قیمت شده است و از آنجایی که بنزین در خط تولید کالا نقش آن‌چنانی ندارد قیمت تمام‌شده کالاهای دیگر افزایش پیدا نخواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قم خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه توزیع عمده کالاهای توزیع شده توسط خودروهایی که مصرف سوخت آن ها گازوئیل است انجام می شود پس به بهانه حمل و نقل کالا هم نباید کالایی افزایش قیمت داشته باشد تنها تاثیر افزایش قیمت بنزین  در حمل و نقل داخل شهری کالاها است که با افزایش سهمیه سوخت وانت ها جبران می شود.

سیجانی بیان کرد: با توجه به عدم تأثیرپذیری حوزه تولید و توزیع کالا از افزایش نرخ بنزین لذا هیچ گونه افزایش قیمت کالا در توزیع و عرضه را نخواهیم داشت بر همین اساس تنظیم بازار استان قم مصوب کرد هیچ کالا و خدماتی مشمول افزایش قیمت نخواهد بود.

وی گفت: نظارت بر بازار از روز جمعه 24 آبان ماه شروع شده و میزان گشت ها به بیش از 2 برابر افزایش پیدا کرد ناظران و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت قم و تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف با هدف حذف گران فروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین فعال هستند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: اگر مردم هر نوع گران‌فروشی که مشاهده کردند با شماره 124 یا 135تعزیرات حکومتی در میان بگذارند تا همکاران ما بلافاصله برخورد لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه