اخبار داغ

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد

فعالیت بیش از ۶ هزار حلقه صالحین در خراسان جنوبی

فعالیت بیش از ۶ هزار حلقه صالحین در خراسان جنوبی
حجت‌الاسلام رحیم آبادی با اشاره به این‌ که بیش از ۶ هزار حلقه صالحین در استان فعال هستند، گفت: بیش از ۴ هزار حلقه صالحین در مساجد حضور دارند که از این تعداد ۳ هزار حلقه صالحین کودک و نوجوان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی رحیم‌آبادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از گذشته شاهد دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مقام معظم رهبری هستیم و باید در جهت رفع این دغدغه‌ها اقداماتی را انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی رحیم‌آبادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از گذشته شاهد دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مقام معظم رهبری هستیم و باید در جهت رفع این دغدغه‌ها اقداماتی را انجام دهیم.,

 

,

وی با اشاره به این‌ که بیش از ۶ هزار حلقه صالحین با احتساب بسیج اقشار در استان فعال هستند، افزود: بیش از ۴ هزار حلقه صالحین در مساجد حضور دارند که از این تعداد ۳ هزار حلقه صالحین کودک و نوجوان هستند.

,

 

,

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: باید از ظرفیت حلقه صالحین، حداکثر استفاده را داشته باشیم چون در این شرایط اجتماعی، فرهنگی و آخرالزمانی نیاز به تلاش مضاعف و جهادی داریم.

,

 

,

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی نیز در این دیدار، اظهار کرد: در خصوص کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین دو سال است که کار می‌کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که سپاه در خصوص صالحین کم نگذاشته است، افزود: در سفرهای شهرستانی از حلقه‌های صالحین بازدید داریم و در جریان وضعیت این حلقه‌ها هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه