اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی:

تاکسی‌های دوگانه سوز شهرهای فاقد جایگاه سی‌ان‌جی، سهمیه بنزین می‌گیرند/ هیچ افزایش قیمتی در کرایه‌ها نباید صورت گیرد

تاکسی‌های دوگانه سوز شهرهای فاقد جایگاه سی‌ان‌جی، سهمیه بنزین می‌گیرند/ هیچ افزایش قیمتی در کرایه‌ها نباید صورت گیرد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی گفت: تاکسی‌های دوگانه سوز شهرهای فاقد جایگاه سی‌ان‌جی، سهمیه بنزین می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مردانی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین هیچ افزایش قیمتی در کرایه‌ها نباید صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی مردانی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین هیچ افزایش قیمتی در کرایه‌ها نباید صورت گیرد.,

 

,

وی افزود: کار نظارت بر خودروها را اداراتی همچون تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، اداره راهداری و حمل و نقل پایانه‌ها و ادارات متولی از جمله تاکسیرانی برای تاکسی‌ها و آموزش و پرورش برای سرویس‌های مدارس انجام خواهند داد.   

,

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی بیان کرد: سهمیه تاکسی‌های بنزین سوز 400 لیتر و دوگانه سوزها 200 لیتر تعیین شده که سهمیه آبان ماه شارژ شده و برای آذر نیز طبق سهمیه مصوب شارژ خواهد شد.

,

 

,
مردانی عنوان کرد: تاکسی‌های دوگانه سوز شهرهای فاقد جایگاه سی‌ان‌جی، سهمیه بنزین می‌گیرند.
,
 
,
وی در خصوص آژانس‌هایی که خدمات اینترنتی ارائه می‌دهند، سرویس‌های مدارس و سرویس‌هایی که از روستا به شهر تردد می‌کنند، اظهار کرد: این سرویس ها نیز باید ساماندهی شوند که پس از ساماندهی از سوی صنف مربوطه سهمیه آنها اعلام خواهد شد.
,
 
,
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی در خصوص تاکسی‌های اینترنتی، بیان کرد: مسئولان شرکت‌های این تاکسی‌ها در تهران تعهد داده‌اند که کرایه حمل را افزایش نداده و قرار است بر اساس عملکرد پیمایش مابه‌التفاوت سوخت مصرفی  به آنها پرداخت شود. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه