اخبار داغ

معاون راهداری اداره راهداری استان خبر داد؛

خدمت رسانی 500 نیروی راهداری در راه های استان همدان

خدمت رسانی 500 نیروی راهداری در راه های استان همدان
معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از آغاز عملیات برفروبی و نمک پاشی توسط 500 نیروی راهدار در راه های استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید پرورش امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه از دو روز گذشته احتمال بارش برف توسط هواشناسی در استان پیش بینی شده گفت: 500 نیروی انسانی پشتیبانی و عملیاتی اداره راهداری و حمل و نقل در 34 راهدارخانه با 260 ماشین آلات برف روبی مستقر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به اینکه روز گذشته بارش ها به صودت مقطعی در گردنه آوج گزارش شده بود افزود: از صبح امروز بارش ها به صورت گسترده در سراسر استان آغاز شده و براساس پیش بینی هواشناسی این بارش ها همچنان ادامه دارد.

,

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خاطرنشان کرد: هیچ محوری تاکنون به دلیل بارش برف در استان مسدود نیست چراکه بارش ها در حد نرمال است.

,

پرورشی با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و یخبندان در کل محورها و راه های استان عملیات نمک پاشی انجام شده است بیان کرد: تاکنون عملیات نمک پاشی طی 4 مرحله در گردنه اسدآباد انجام شده است.

,

وی یادآور شد: در حال حاضر محور گنجنامه - تویسرکان بسته نشده اما به دلیل بافت مخصوص این راه که احتمال ریزش کوه می رود قرار است این محور در روزهای آینده بسته شود.

,

پرورشی با اشاره به اینکه در آذرماه امسال بارش های سنگین برف پیش بینی شده است تاکید کرد: هم استانی ها حدالامکان از سفرهای غیر ضروری خوداری کنند و از داشتن تجهیزات خودروی خود همچون زنجیر چرخ، بخاری و... قبل از سفر در فصل سرما اطمینان پیدا کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه