اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین:

بارش برف در استان تا فردا ادامه دارد/ تعطیلی مدارس آوج و آبیک

بارش برف در استان تا فردا ادامه دارد/ تعطیلی مدارس آوج و آبیک
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: تاکنون مشکل خاصی در استان قزوین رخ نداده و بارش برف هم به صورت پراکنده ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، از صبح امروز شاهد بارش گسترده برف در سطح استان قزوین هستیم که طبق اعلام سازمان هواشناسی این سامانه بارشی همچنان ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

قدرت الله مهدیخانی درگفت‌وگو با خبرنگار ما  با اشاره به وضعیت بارش برف، اظهار کرد: تا کنون مشکل خاصی در استان قزوین رخ نداده و بارش برف هم به صورت پراکنده ادامه دارد، گردنه‌ها وجاده‌های اصلی هنوز سفیدپوش نشده است اما دستگاه‌های خدماتی و امدادی ما همه در حال آماده باش کامل هستند.

,

 

,

, ,

وی با اشاره به اینکه بارندگی تا فردا ادامه دارد، افزود: رانندگانی که در مناطق کوهستانی رفت‌ و آمد دارند اگر کار ضروری ندارند نیز از تردد خودداری کنند و اگر هم به این مناطق سفر می‌کنند بنا بر احتیاط لباس گرم، بنزین کافی، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از ایمنی خودرو خود مطمئن باشند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین بیان کرد: دستگاه‌های امدادی در مورد هرگونه مشکلی پاسخگو هستند و در کم‌ترین زمان امداد رسانی می‌کنند؛ از مردم خواستاریم تا شماره‌ تماس‌های اورژانس ۱۱۵، پلیس ۱۱۰، راهداری ۱۴۱، هلال‌احمر ۱۲۲وآتش‌نشانی ۱ را به خاطر داشته باشند و در صورت بروز مشکل تماس حاصل کنند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به بارش شدید برف در اکثر مناطق شهرستان آوج و آبیک و کاهش دما تا ۴ درجه زیر صفر، مدارس همه مقاطع تحصیلی در شهرستان آوج و مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی در شهر آبیک در نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه تعطیل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه