اخبار داغ

عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

مجلس نظارت جدی بر بازار خواهد داشت/ نباید قیمت‌ها افزایش پیدا کند

مجلس نظارت جدی بر بازار خواهد داشت/ نباید قیمت‌ها افزایش پیدا کند
امیرآبادی بابیان این‌که مجلس نظارت جدی بر بازار خواهد داشت، گفت: نباید اجازه بدهیم که به دلیل افزایش قیمت بنزین، قیمت‌ها در بازار افزایش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی و برنامه‌وبودجه مجلس مأموریت یافته‌اند که در خصوص افزایش قیمت‌ها و همچنین نحوه پرداخت نقدی مردم از محل افزایش قیمت بنزین نظارت جدی داشته باشند.
وی افزود: نباید درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین جای دیگری خرج شود و همه باید به مردم بازگردد به همین منظور نظارت‌های لازم از سوی کمیسیون‌های مربوطه صورت خواهد گرفت.
امیرآبادی کنترل قیمت‌ها را نیز موردتوجه قرارداد و گفت: این دو کمیسیون مأموریت دارند تا بر روند قیمت‌ها نظارت داشته باشند تا اجناس گران نشود و بر عملکرد دولت نیز در این زمینه نظارت کنند.
وی بابیان این‌که در این زمینه همه باید به مسئولیت خودشان عمل کنند، افزود: دولت باید تمام سیستم خود را پای‌کار بیاورد تا نگذارد قیمت‌ها افزایش پیدا کند و علاوه بر این نیازهای مردم را نیز تأمین کند.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سایر کمیسیون‌های مجلس مانند کمیسیون‌های صنایع نیز در این زمینه مأموریت‌هایی رادارند که باید به‌خوبی آن را انجام دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه