اخبار داغ

حاجی دلیگانی در گفتگو با دانا:

اعضای فراکسیون امید با نمایش استعفا می خواهند اعتماد عمومی را جلب کنند/ جریان امید تلاش می کند خودش را از عملکرد ناموفق دولت جدا کند

اعضای فراکسیون امید با نمایش استعفا می خواهند اعتماد عمومی را جلب کنند/ جریان امید تلاش می کند خودش را از عملکرد ناموفق دولت جدا کند
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس به استعفای برخی از اعضای فراکسیون امید مجلس اشاره کرد و گفت: مدت هاست که جریان امید تلاش می کند خودش را از عملکرد ناموفق دولت جدا کند و مسئولیت بی کفایتی های کلیت دولت و شخص آقای روحانی را بر عهده نگیرد.
[

«حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شاهین شهر در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به استعفای برخی از اعضای فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: اعضای فراکسیون امید با توجه به عملکردی که در این چند سال داشتند، به خوبی می دانند که هم خودشان و هم دولتشان دیگر شانسی ندارند و به هر روشی دست می زنند تا بتوانند آن چه که از اعتماد عمومی از دست دادند را با این گونه نمایش ها برگردانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: مردم هوشیارند و می دانند که همه اتفاقاتی که افتاده است به موجب ضعف مدیریت دولت و رئیس جمهور بود؛ البته در افکار عمومی نکات دیگری در خصوص سهمیه بندی سوخت مطرح است.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه گفت: تصمیم سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین متاسفانه رئیس مجلس را هم همراه خودش داشت و رئیس مجلس هم بدون توجه به نقطه نظرات نمایندگان رفت و این توافق را انجام داد که البته نمایندگان هم همگی از این موضوع گله مند هستند.

,

حاجی دالیگانی با تاکید بر این که استعفای اعضای فراکسیون امید به نوعی برای کسب مقبولیت اجتماعی است بیان داشت: مدت هاست که جریان امید تلاش می کند خودش را از عملکرد ناموفق دولت جدا کند و مسئولیت بی کفایتی های کلیت دولت و شخص آقای روحانی را بر عهده نگیرد.

,

وی در پاسخ به این سوال که "آیا فراکسیون امید توانسته است به وعده های انتخاباتی خود عمل کند؟" گفت: خیر، فراکسیون امید در طول این مدت نتوانسته است وعده های انتخاباتی خود را عملیاتی کند؛ در واقع با توجه به این که نمایندگان تهران وقت بیش تری برای قانون گذاری و نظارت دارند، نسبت به نمایندگان شهرستانی بخش قابل توجهی از اعضای این فراکسیون فعال نبودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه