اخبار داغ

یک مقام مسئول مطرح کرد؛

هیچ گونه افزایش قیمتی در کرایه ناوگان حمل و نقل اردبیل نداریم

هیچ گونه افزایش قیمتی در کرایه ناوگان حمل و نقل اردبیل نداریم
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: در جریان اجرای سهمیه بندی بنزین و بهینه سازی مصرف سوخت ، هیچ گونه افزایش قیمتی در کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی ها در استان نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، فرزاد قلندری ظهر امروز در جریان بازدید از نحوه فعالیت و ارائه خدمات تاکسی ها در شهر اردبیل،اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی گزارش نشده و تاکید شده که از حداکثر ظرفیت ناوگان عمومی حمل و نقل در راستای ارائه خدمات استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: فرمانداران، شهرداران و بخشداران در سطح استان بر روند فعالیت های ناوگان های حمل و نقل عمومی نظارت دارند و در این خصوص تامین سهیمه برای آژانس ها، سرویس مدارس و تاکسی های اینترنتی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

,

سرپرست  معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: از همشهریان درخواست می شود هر گونه افزایش قیمت در ارائه خدمات آژانس ها، تاکسی های اینترنتی و تاکسی های درون شهری را با شماره تلفن 124 در میان بگذارند.

,

قلندری گفت: هر گونه شکایت در خصوص ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری در اسرع وقت توسط دستگاه های مربوطه رسیدگی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه