اخبار داغ

کارشناس هواشناسی :

تدوام بارش‌های پراکنده در هرمزگان/ شناورهای سبک و صیادی از رفتن به دریا خوداری کنند

تدوام بارش‌های پراکنده در هرمزگان/ شناورهای سبک و صیادی از رفتن به دریا خوداری کنند
حمزه‌نژادبه مردم به ویژه صیادان و صاحبان شناورهای سبک و صیادی توصیه کرد : همواره هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و از هرگونه تردد در دریا در شرایط نامساعد جوی و دریایی خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی حمزه ‌نژاد، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: برای امروز کماکان بارش ها در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس ادامه پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: روزسه شنبه بعد ظهر وشب این بارش ها به مناطق مرکزی، شمالی و شرقی استان هرمزگان خواهد رسید.

,

حمزه‌نژاد با بیان اینکه روز چهارشنبه انتظار داریم غالب نقاط استان درگیر سامانه بارشی شوند، عنوان کرد: برای روز پنج شنبه از سمت غرب استان کاهش ابر و کاهش بارش داریم و تا شب پنج شنبه این سامانه بارشی از استان خارج می شود.

,

وی تاکید کرد: در این مدت دریا متلاطم است به ویژه در محدوده خلیج فارس و تنگه هرمز و ارتفاع اموج دریا در این مناطق به بیش از یک مترخواهد رسید.

,

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان به مردم به ویژه صیادان و صاحبان شناورهای سبک و صیادی توصیه کرد: همواره هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و از هرگونه تردد در دریا در شرایط نامساعد جوی و دریایی خودداری کنند.

,

حمزه‌نژاد خاطرنشان کرد: تابه الان طی سه روز گذشته تاکنون بیشترین بارش ها در جزیره لاوان اتفاق افتاده مجموع بارش 53.5 میلیمتر بعد از فردگاهی قشم با 31.1 و پارسیان با 30.6 ملیمتر بیشترین بارش ها را از این سامانه دریافت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه