اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر:

فعالیت 10 اکیپ بازرسی اصناف در ملایر/ گزارش‌های تخلف در سامانه 124 با سرعت برسی می‌شود

فعالیت 10 اکیپ بازرسی اصناف در ملایر/ گزارش‌های تخلف در سامانه 124 با سرعت برسی می‌شود
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: گزارش‌های مردمی به سامانه 124 به‌صورت آنلاین دریافت شده است و  به‌سرعت دستور پیگیری داده‌شده و با متخلفین برخورد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ کامران زنگنه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم و کنترل بازار ملایر در فرمانداری این شهر اظهار داشت: پس از بالا رفتن قیمت بنزین و طبق دستور  فرماندار شهرستان ملایر جلسه تنظیم بازار به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی به برگزاری نشستی با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مختلف صنفی در روز اول افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: با وحدت و همدلی اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی بازار فروش و توزیع شهر به‌صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر به فعالیت 10 اکیپ رسمی بازرسی اصناف اشاره کرد و گفت: همه پرسنل نیز در سطح شهر حضورداشته  هر اتحادیه نیز خود یک بازرس دارد و همه در بازار حضورداشته و صحبت‌های لازم را با مردم انجام داده تا شفاف‌سازی کامل انجام شود.

,

وی به فعالیت شبانه روزی سامانه 124 اشاره کرد و گفت: این سامانه از ساعت 7:30 دقیقه صبح تا 24 شب آماده دریافت گزارش‌های مردم از گران‌فروش است.

,

زنگنه افزود: گزارش‌های مردمی به‌صورت آنلاین دریافت شده به‌سرعت دستور پیگیری داده‌شده و با متخلفین برخورد می‌شود.

,

وی تأکید کرد: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی طبق روال عادی در حال انجام است و تنها مشکل خرید عمده‌فروشان است که از جانب مرکز است  و در این زمینه نگرانی‌هایی وجود دارد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر وضعیت آژانس‌های را نیز یکی دیگر از نگرانی‌ها عنوان کرد و گفت: جلساتی با آژانس‌های مسافربری برگزارشده تا مشکلات آنان نیز برطرف شود.

,

وی افزود: برای دریافت سهمیه آژانس‌های مسافربری نیز لیست‌ راننده‌های  هر آژانس از مدیر آن درخواست شده  تا سهمیه در نظر گرفته‌شده ز طرف دولت به آنان تعلق گیرد.

,

زنگنه به رفع مشکل دریافت سهمیه گاز مایع شهرستان با پیگیری‌های فرماندار اشاره کرد و گفت: یک واحد متخلف گاز مایع را با قیمت بالاتر از قیمت مصوب عرضه کرده و به هشدارها نیز توجه نداشته که درخواست پلمپ آن داده‌شده است.

,

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات بحث حمل بار و بخصوص میوه و تره‌بار است که قیمت کرایه بین‌شهری را بالا برده‌اند نیازمند بررسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه