اخبار داغ

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه:

القای انگاره‌های دروغین و دوقطبی کردن جامعه از مصادیق دشمنی است

القای انگاره‌های دروغین و دوقطبی کردن جامعه از مصادیق دشمنی است
سردار محبی گفت: القای انگاره‌های دروغین و دوقطبی کردن جامعه از مصادیق دشمنی است و در همین چارچوب القا می‌کنند که اگر برجام نبود جنگ می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ظهر امروز در مراسم پایانی هجدهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد اظهار کرد: سپاه در مسابقات قرآنی پرچمدار کشور است بودند به طوری که رتبه‌های بسیار خوبی کسب کرده و در این حوزه رده برتر نیروهای مسلح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: عکس‌العمل دشمنان، ورود اشرار به تجمعات اعتراضی مردم نسبت به تغییر قیمت بنزین، ایراد خسارت و قربانی شدن افراد بیگناه است.

, .,

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه چنین اقداماتی نه تنها حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهانی کردن انقلاب اسلامی متوقف نمی‌کند بلکه حتی این حرکت، کند هم نمی‌شود گفت: دشمن به انواع روش‌ها دشمنی خود را انجام می‌دهد که یکی از آنها نفوذ فیزیکی برای تغییر محاسبات و باورهای ما است.

, .,

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در پی جهانی‌سازی  اسلام است افزود: اهداف بلندی را در چارچوب و مسیر  انقلاب اسلامی دنبال می‌کنیم که در ادامه نهضت رسول اکرم(ص) است.

,

سردار محبی تصریح کرد: انقلاب ما ادامه انقلاب پیامبر(ص) و همچنین بر اساس آیات قرآن کریم، دین ما جهانی است، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب همین مسیر را دنبال می‌کند.

,

وی افزود: حرکت ما در چهل سال دوم انقلاب اسلامی، جهانی و بستری برای ظهور حضرت حجت(عج) می‌باشد بنابراین تقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد مانع در برابر حرکت ما طبیعی است.

, .,

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: خسارات اشرار به بیت‌المال عکس العمل دشمن است و نگرانی چندانی در این زمینه نداریم چراکه در برابر اتحاد مردم و ریشه های انقلاب اسلامی خللی ایجاد نمی کند.

,

وی گرانی بنزین به بهانه بهبود معیشت مردم را از انگاره های دشمن دانست و افزود: القای انگاره‌های دروغین و دوقطبی کردن جامعه از مصادیق دشمنی است و در همین چارچوب القا می‌کنند که اگر برجام نبود جنگ می‌شد یا اینکه مراوده با کشورهای جهان را مستلزم مذاکره با آمریکا می‌دانند.

, .,

سردار محبی با بیان اینکه برجام هیچگاه از جنگ جلوگیری نکرد گفت: مراوده های کشور با دنیا منحصر به ارتباط با آمریکا شده و همین انگاره های غلط در پی ایجاد باورهای غلط است.

,

وی افزود: فعالان قرآنی که رسالت روشنگری و تنویر افکار عمومی را بر عهده دارند و نسبت به توجیه دیگران مبنی بر غلط بودن چنین انگاره‌هایی تلاش و مردم را متوجه کنند که این انگاره‌ها راه‌حل مشکلات و به نفع انقلاب اسلامی، نظام و مردم نیست، بلکه پیش بردن اهداف دشمن است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه