اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند مجلس شورای اسلامی:

دولت مدیریت خود را اصلاح کند

دولت مدیریت خود را اصلاح کند
حجت‌الاسلام عبادی گفت: امیدوارم دولتی‌ها به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش داده، جلوی گرانی‌ها را گرفته و مدیریت خود را اصلاح کنند تا کشور هزینه کمتری بپردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اصل مطلبی که برای افزایش قیمت بنزین اتفاق افتاد بی‌اطلاع بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی با بیان این‌که این موضوع تصمیمی بود که تیم‌های کارشناسی دولت گرفتند و در نهایت در جلسه سران قوا به تصویب رسید، افزود: قصد حمایت از دولت را ندارم اما در حال حاضر مهم این است که دولت وظیفه دارد تدبیری بیندیشد که به بهانه افزایش قیمت بنزین سایر کالاها گران نشود.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت و وزات صنعت، معدن و تجارت باید نظارت دقیقی نسبت به قیمت کالاها داشته و اقدامات لازم را انجام دهند که منجر به افزایش قیمت سایر کالاها نشود.
,
 
,
حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که مردم از نظر مسائل اقتصادی تحت فشار هستند، عنوان کرد: دولت باید قیمت‌ها را کنترل کند.
,
 
,
وی گفت: اگر دولت نسبت به نظارت قیمت‌ها کنترل لازم را نداشته باشد نمایندگان با تمام توان اقدامات لازم در این راستا را بکار گرفته و انجام خواهند داد.
,
 
,
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزرایی که در بحث کنترل قیمت‌ها مسئولیت دارند اگر به خوبی انجام وظیفه نکنند باید در مجلس بازخواست شوند.
,
 
,
حجت‌الاسلام عبادی افزود: اغتشاش‌گرهایی که اماکن عمومی و سرمایه‌های مردم را آتش می‌زنند دلسوز مردم نبوده و نوع کارشان به شکل خاصی حساب‌شده است. کسانی این کارها را انجام می‌دهند که آموزش دیده و حرفه‌ای هستند و به آن‌ها گفته شده چکار کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: باید در این شرایط همه هوشیار بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا آسیب نبینیم.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که صحبت‌های مقام معظم رهبری برای همه حجت است، تصریح کرد: صحبت‌های روز گذشته ایشان در درس خارج از فقه تأثیرات بسیار خوبی در کشور داشته است.
,
 
,
حجت‌الاسلام عبادی در پایان تأکید کرد: امیدوارم دولتی‌ها به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش داده، جلوی گرانی‌ها را گرفته و مدیریت خود را اصلاح کنند تا کشور هزینه کمتری بپردازد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه