اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

حساب مردم از معاندین و آشوب‌گران جداست/ اغناء افکار عمومی و آرام‌سازی فضای عمومی کشور وظیفه همگانی است

حساب مردم از معاندین و آشوب‌گران جداست/ اغناء افکار عمومی و آرام‌سازی فضای عمومی کشور وظیفه همگانی است
امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه حساب مردم از معاندین و آشوب گران جدا است، گفت: اگر اقناع افکارعمومی و آرام‌سازی فضای عمومی کشور که وظیفه همگانی است به موقع انجام شود این می تواند اعتراضات را در سطح جامعه کاهش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام علی ناهیدی امام جمعه خلیل آباد، ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل آباد با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و طرح سهمیه بندی بنزین، اظهار داشت: اصل طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین مصوبه سران قوای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مصوبات این نشست مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه آن‌گونه که باید توقع بود اطلاع رسانی انجام نشد و نقدهایی نیز در این زمینه وجود دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم زیر فشار گرانی هستند و اعتراض حق طبیعی مردم است و اگر اطلاع رسانی درستی از نحوه اجرای طرح و مفاد آن انجام و وعده های رئیس جمهور داده می شد مطمئناً اعتراضات و فشارها را کم می کرد.

,

امام جمعه خلیل آباد با تأکید بر اینکه حساب مردم از معاندین و آشوب گران جدا است، تصریح کرد: اگر اقناع افکارعمومی و آرام‌سازی فضای عمومی کشور که وظیفه همگانی است به موقع انجام شود این می تواند اعتراضات را در سطح جامعه کاهش دهد.

,

وی با اشاره به اینکه فضای کنونی جامعه و آشوب های این روزها بسیار متفاوت تر نسبت به سال 88 و 96 است، اذعان کرد: ساماندهی شبکه های اجتماعی و هدفمند دشمن، پشتیبانی منسجم، هماهنگ و سریع آمریکا، اسرائیل، عربستان و ارتجاع منطقه از آشوب های داخل کشور و دنبال کردن تداوم آشوب سازی و توسعه اعتراضات معیشتی مردم نیز از جمله دلایل تفاوت این آشوب ها نسبت به سال های گذشته است.

,

ناهیدی در پایان هدف آشوب گران را تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: دشمن با برنامه خود بنا دارد ضربه نهایی خود که از بین بردن نظام و انقلاب اسلامی است را وارد کند ولی با عزت و اقتداری که نظام و بصیرتی که مردم دارند موفق نخواهد شد و توطئه هاش خنثی می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه