اخبار داغ

رئیس سازمان صمت لرستان:

افرایش قیمت کالاها تخلف است/ ۲۵ اکیپ نظارت بر بازار لرستان فعال شد

افرایش قیمت کالاها تخلف است/ ۲۵ اکیپ نظارت بر بازار لرستان فعال شد
رئیس سازمان صمت لرستان گفت: سازمان حمایت در ستاد تنظیم بازار ملی مصوب کرده اند که تولیدکنندگان کشور حق افزایش قیمت کالاها را ندارند و چنانچه افزایش قیمتی مشاهده شود تخلف محسوب می شود و به طور یقین با متخلفان برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صفی خانی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان در راستای نظارت بر قیمت کالاها اظهار داشت: دغدغه امروز مقام معظم رهبری کاملا به جا بود و در واقع دغدغه همه مسئولان نیز است.

وی با اشاره به اینکه دولت می تواند افزایش قیمت کالاها را کنترل کند افزود: در ماه های گذشته علت گرانی کالاها افزایش نرخ دلار بود که تاثیر مستقیم بر نرخ کالاها داشت ولی بنزین هیچگونه تاثیری در افزایش قیمت کالاها ندارد.

رئیس سازمان صعنت، معدن و تجارت استان لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه کلیه مواد اولیه و تولید تولیدکنندگان ایران از طریق وسایل نقلیه گازوئیلی جا به جا می شود بر همین اساس بنزین هیچگونه نقشی در روند تولید نخواهد داشت.

وی بیان کرد: سازمان حمایت در ستاد تنظیم بازار ملی مصوب کرده اند که تولیدکنندگان کشور حق افزایش قیمت کالاها را ندارند و چنانچه افزایش قیمتی مشاهده شود تخلف محسوب می شود و به طور یقین با متخلفان برخورد خواهد شد.

صفی خانی در راستای اقدامات سازمان صمت لرستان جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها تصریح کرد: در استان لرستان ۲۵ اکیپ جهت نظارت بر بازار و کنترل بازار رصد قیمت ها فعال شده است و چنانچه افزایش قیمت مشاهده شود برخورد خواهیم کرد که خوشبختانه هیچگونه موردی مشاهده نشده است‌.

وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند از طریق سامانه ۱۲۴ و اپلیکیشن آپ گزارش تخلفات را به سازمان صمت اطلاع دهند و بازرسان بلافاصله با متخلفان برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه