اخبار داغ

رئیس اتحادیه توزیع کنندگان مرغ و ماهی مشهد خبر داد؛

کاهش قیمت مرغ در مشهد پس از بالا رفتن نرخ بنزین/ هیچ گونه کمبودی در ذخایر مرغ و ماهی نداریم

کاهش قیمت مرغ در مشهد پس از بالا رفتن نرخ بنزین/ هیچ گونه کمبودی در ذخایر مرغ و ماهی نداریم
رئیس اتحادیه توزیع کنندگان مرغ و ماهی مشهد گفت: طی یک هفته گذشته شاهد کاهش 400 تومانی قیمت مرغ بوده‌ایم و در حال حاضر هیچ گونه کمبودی برای تأمین نیاز بازار مرغ و ماهی مشهد نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا جاجرمی، رئیس اتحادیه توزیع کنندگان مرغ و ماهی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین و بالا رفتن نرخ بنزین از هفته گذشته خوشبختانه هیچ گونه افزایش قیمتی در حوزه مرغ و ماهی نداشته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: طی این مدت علاوه بر اینکه افزایش قیمت در بخش مرغ و ماهی نداشته‌ایم، با کاهش قیمت نیز مواجه بوده‌ایم و هم اکنون قیمت مرغ در سراسر مشهد 11 هزار و 400 تومان است و هیچ واحد صنفی به بهانه بالا رفتن نرخ بنزین حد بالا بردن قیمت‌ها را ندارد.

,

رئیس اتحادیه توزیع کنندگان مرغ و ماهی مشهد با بیان اینکه طی یک هفته گذشته شاهد کاهش 400 تومانی قیمت مرغ بوده‌ایم، گفت: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی برای تأمین نیاز بازار مرغ و ماهی مشهد نداریم.

,

جاجرمی ادامه داد: ذخایر مرغ و ماهی مشهد هم در بخش خصوصی و هم دولتی به میزان کافی است و اجازه نمی دهیم سودجویان از اوضاع به وجود آمده سوءاستفاده کنند و به بهانه بالا رفتن نرخ حامل‌های انرژی قیمت‌ها را بالا ببرند.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون شکایتی مبنی بر گران‌فروشی به اتحادیه گزارش نشده است، افزود: مردم محترم مشهد در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن‌ 124 اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه